PracaGrupypl.praca.szukanaOPIEKUNKA DO DZIECKA - WARSZAWA

  • 1. Data: 2004-04-27 10:39:55
    Temat: OPIEKUNKA DO DZIECKA - WARSZAWA
    Od: mouse <a...@o...pl>

    NIE ODBIERAM POCZTY ZE SKRZYNKI, Z KTOREJ WYSLANO WIADOMOSC.

    witam,

    jestem studentka studiow zaocznych, mama 2 letniej dziewczynki.
    uczeszczalam na Studium Psychoterapii i Rewalidacji, posiadam
    doswiadczenie w wychowywaniu i opiece dzieci.

    Podejme sie opieki 2-3 letniego dziecka, w domu jego rodzicow,
    z mozliwoscia zabierania swojej coreczki.

    Jestem osoba ciepla, zyczliwa i bardzo cierpliwa.

    Praca w Warszawie.

    Mozliwosc pracy od poniedzialku do piatku, dokladniejsze informacje
    pod nr telefonu: 505 699 899.

    Serdecznie pozdrawiam.