PracaGrupypl.praca.szukanaSTOP STOP STOP - GRAFIK! WEBMASTER! PROGRAMISTA! INFORMATYK!

  • 1. Data: 2004-04-27 09:45:41
    Temat: STOP STOP STOP - GRAFIK! WEBMASTER! PROGRAMISTA! INFORMATYK!
    Od: mouse <a...@o...pl>

    NIE ODBIERAM POCZTY ZE SKRZYNKI Z KTOREJ WYSYLAM!!

    GRAFIK! WEBMASTER! PROGRAMISTA! INFORMATYK!
    TO NIE ZART.

    Witam,

    jestem dosc wszechstronnym webmasterem, znam bardzo dobrze HTML,
    DHTML, XHTML, CSS, Javascript, poznaje XML, XSLT.

    Znajomosc programow do edycji skryptow: od editPlusa po Dreamweaver'a.

    potrafie dobrze programowac w PHP, phpLIB, XTemplate, Smarty, PHPLib,
    (tworze dokumentacje w stand. PHPDoc). W tej chwili pracuje zdalnie na
    stanowisku programisty PHP w agencji interaktywnej.

    Inne umiejetnosci w programowaniu:
    Znajomosc Assemblera (programowanie sterownikow kart graficznych w
    standardzie VESA), C (tworzenie gier pod system DOS - SVGA),C++ (brak
    dluzszej praktyki),Pascal (tworzenie zinow - graficznych interface'ow
    do ansimagow SVGA,DOS), podstawy Javy, podstawy C#.

    Oprocz tego zajmuje sie profesjonalna obrobka i tworzeniem grafiki
    przy uzyciu takich programow jak: Adobe Photoshop, Adobe ImageReady,
    Gimp, Corel Painter, Adobe Illustrator, Ulead Webrazor.

    Dobra znajomosc baz danych: MySQL, PostgreSQL.

    Mozliwosc pracy wymiennie: badz na Linuxie, badz na Windowsie.
    Umiejetnosc konfiguracji obu systemow oraz oprogramowania np.
    Apache, MySQL, PHP.. etc.

    Znajomosc jezyka angielskiego na poziomie pozwalajacym czytac, badz
    tlumaczyc w locie dokumentacje techniczna (informatyka). Certyfikaty
    FCE, CAE (8 lat nauki, stycznosc z jezykiem codziennie od 5lat).

    Jestem osoba energiczna o umysle mocno analitycznym, szukam ciekawej
    pracy, wyzwan, bardzo szybko sie ucze, tworze grafike od 6 lat,
    programuje od 10.

    moje CV:
    http://www.k3o.sej.pl/priv/cv.html
    moje grafiki (niekomercyjne):
    http://www.k3o.sej.pl/priv/index.php?page=pixel&menu
    =badgrounds
    http://www.k3o.sej.pl/priv/index.php?page=pixel&menu
    =mindstorm

    Strony przeze mnie wykonane:

    http://www.linguanova.com.pl
    http://www.iso.edu.pl
    http://www.k3o.sej.pl

    Interesuje mnie praca w Warszawie, dobra, ciekawa, jezeli to mozliwe,
    z wyzwaniami, chetnie naucze sie czegos nowego, jezeli to po linii,
    np. bazy danych, ASP, JSP... etc.

    Szukam pracy stalej, zdalnej, najlepiej stalych zlecen i ewentualnych
    odwiedzin w siedzibie firmy, raz, 2 razy w tygodniu, gdy to konieczne
    czesciej.

    w czasie wakacji (lipiec,sierpien,wrzesien) jestem gotow pracowac na
    miejscu w siedzibie firmy. Po wakacjach mozliwosc negocjowania
    warunkow pracy.

    serdecznie pozdrawiam

    Tomasz Grzechowski
    mail: k3o AT o2 DOT pl