PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFE - proszę o radę

  • 1. Data: 2007-04-21 11:23:37
    Temat: OFE - proszę o radę
    Od: "ASTRAL" <n...@a...lodz.pl>

    Nachodzi mnie panienka z pewnej firmy i gorąco zachęca do przejścia z CU do
    AXA (Wintertur). Wiem że tracę 3% na prowizji bo dziś w CU płace 4% za
    prowadzenie rachunku zaś jak zmienie towarzystwo to będę płacił 7%.
    Ona twierdzi że mimo wszystko mi się opłaca bo AXA ma większą stopę zwrotu
    itd....
    Może mi ktoś poradzi co robić? Mam się przenieść?
    Do II filaru w CU należę od początku reformy emerytalnej. Mam tam spore już
    lokaty... co robić czy mam sie poddać namowa tej pani (bardzo miłej
    zresztą).
    Nie znam sie na giełdzie - znam się na swojej profesji.
    Proszę niech ktoś mi poradzi....

  • 2. Data: 2007-04-23 12:08:52
    Temat: Re: OFE - proszę o rad
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    Na tym etapie już nie opłaca się zmieniać OFE.
    A sama AXA robi się molochem, więc już nie są tak atrakcyjni jak wcześniej.

    Jacek

    PS: może kogoś zainteresuje...
    http://allegro.pl/item188415541_serwis_web_2_0_twojs
    port_pl.html