PracaGrupypl.praca.dyskusjeNikogo nie obchodzi, co lubisz › Nikogo nie obchodzi, co lubisz
    From: "andrzej" <u...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Nikogo nie obchodzi, co lubisz
    Date: Sun, 5 Aug 2007 10:23:05 +0200

    Ciekawy artykuł jest na stronie
    http://www.praca.egospodarka.pl/16773,Idealne-CV-i-l
    ist-motywacyjny,5,46,1.html

    Kawałek tekstu:

    "Nikogo nie interesuje, w jaki sposób chcesz wykorzystać swoje zatrudnienie.
    Nikt nie jest ciekaw, czy lubisz pracować z ludźmi. Nikogo nie obchodzi, że
    znajdujesz się w takim a takim miejscu w swojej karierze zawodowej. To bez
    znaczenia, czy chcesz, czy nie chcesz czegoś robić. Nikt nie dba o to, czy
    lubisz pisać. Ludzi zatrudniających pracowników obchodzą jedynie ich własne
    problemy. Jeśli będzie można je rozwiązać, zatrudniając ciebie, to otrzymasz
    pracę. Jeśli osoby przeprowadzające proces rekrutacji stwierdzą, że nie
    możesz im pomóc, nie zostaniesz zatrudniony, niezależnie od posiadanego
    wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej
    nie mów: "Lubię pracować w marketingu" lub "Zachęcają mnie wyzwania i
    rozwiązywanie problemów". Nie ogłaszaj: "Uwielbiam okazje pozwalające na
    wykorzystanie mojej kreatywności, wykształcenia i doświadczenia". Nikogo to
    nie obchodzi!

    Podczas rozmowy kwalifikacyjnej twoim celem powinno być ustalenie, co lubi
    potencjalny pracodawca, twój klient."

    --
    andrzej