PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-) › Może to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)
    From: "conradus" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Może to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)
    Date: Thu, 9 Jan 2003 20:51:51 +0100

    Szanowni Grupowicze!
    Czytam dość regularnie newsy z grupy praca i... skoro jest w niej tyle
    inteligentnych, twórczych, wykształconych, doświadczonych... i bezrobotnych
    osób to czemu nie spróbować zrobić czegoś wspólnie. Na pewno jest tu mnóstwo
    osób posiadających komplementarne zasoby. Skoro nikt nas nie chce to może...
    Nie mam jakiś konkretnych pomysłów czy zarysu nowej, potęznej organizacji
    ;-))). To jedynie luźna dygresja... pomysł, który właśnie przyszedł mi do
    głowy.
    Pozdrawiam
    Konrad
    i...@w...pl