PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)Re: Może to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)
  • Data: 2003-01-10 09:56:37
    Temat: Re: Może to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Magge wrote:

    > To by moglo miec sens ( mnie sie przynajmniej podoba) tylko
    > trzeba by teraz znalezc tego typu produkt (ew. produkty)
    > ktory mozna by w ten sposob rozprowadzac.
    To nie musza byc produkty, moze byc drobna usluga, zamawiana poprzez
    wyslanei SMS (odpad ci sciaganie oplaty a telefony komorkowe sa teraz juz
    popularne), wtedy nie ma klopotu tez z kartami kredytowymi

    heh, bo mi zaraz sie wypisza wszysstkie moje przemyslenia

    ale masz racje, najwazniejsze to znalezc produkt / usluge ktora zainteresuje
    ludzi i wypelni jakas mala luke

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/