PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola Krakow.... ( Prosza o info odnosnie rekrutacji)

  • 1. Data: 2005-06-05 19:09:25
    Temat: Motorola Krakow.... ( Prosza o info odnosnie rekrutacji)
    Od: "Remigiusz" <R...@w...pl>

    Witam
    Prosze o info odnosnie sposobu rekrutacji do Motoroli w Krakowie a
    mianowicie:
    z ilu etapow sklada sie proces rekrutacji
    co jest na poszczegolnych etapach rekrutacji (o co pytaja itp)
    Nie wiem co jeszcze powinienem wiedziec... jesli ktos ma jakies przydatne
    informacje na ten temat bede wdzieczny.

    Info: dotyczy studenta ostatniego roku.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-05 19:29:17
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Sun, 05 Jun 2005 21:09:25 +0200, Remigiusz <R...@w...pl> napisał:

> [...]
    > co jest na poszczegolnych etapach rekrutacji (o co pytaja itp)
    > Nie wiem co jeszcze powinienem wiedziec... jesli ktos ma jakies przydatne

    Archiwum tej grupy, z ostatnich kilku miesięcy. Watki o motoroli pojawiają
    się całkiem czesto.

    groups.google.pl

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 3. Data: 2005-06-05 19:44:50
    Od: "Remigiusz" <R...@w...pl>

    > Archiwum tej grupy, z ostatnich kilku miesięcy. Watki o motoroli pojawiają
    > się całkiem czesto.
    >
    > groups.google.pl

    Mam problemy z odnalezieniem konkretnych ifnormacji byl bym wdzieczny jak by
    sie komus nawinely...

  • 4. Data: 2005-06-05 19:54:59
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Mam problemy z odnalezieniem konkretnych ifnormacji byl bym wdzieczny jak by
    > sie komus nawinely...

    W tym momencie straciles szanse na prace w Motoroli ... tam sie nie
    przyjmuje ludzi, ktorym sie nie chce.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-06-05 20:07:17
    Od: snakepit <s...@w...pl_NOSPAM>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > W tym momencie straciles szanse na prace w Motoroli ... tam sie nie
    > przyjmuje ludzi, ktorym sie nie chce.

    zaraz zaraz, kolega napisał że ma problemy ... takich też tam nie przyjmą ;D

    --
    snakepit

    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 6. Data: 2005-06-05 20:31:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Jun 2005 21:44:50 +0200, "Remigiusz" <R...@w...pl> wklepał(-a):

    >Mam problemy z odnalezieniem konkretnych ifnormacji byl bym wdzieczny jak by
    >sie komus nawinely...

    - Marian! Włącz telewizor, chyba jakaś rewolucja, bo Google zniszczyli!

    BP, PPNMSP

  • 7. Data: 2005-06-05 21:42:52
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > zaraz zaraz, kolega napisał że ma problemy ... takich też tam nie przyjmą ;D

    Problemy z chceniem ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2005-06-06 08:41:40
    Od: rossel <r...@n...com>

    Remigiusz napisał(a):
    > Witam
    > Prosze o info odnosnie sposobu rekrutacji do Motoroli w Krakowie a

    Jak widzę, że ktoś pisze o Motoroli, to mam odruch wymiotny. Tyle już
    tego było na forum, że ehhh uhhh ;)

    Pozdro

  • 9. Data: 2005-06-06 16:34:47
    Od: "Robert Nowak" <...@...z>

    > W tym momencie straciles szanse na prace w Motoroli ... tam sie nie
    > przyjmuje ludzi, ktorym sie nie chce.
    >
    > --

    Szkoda czasu na dyskusje z wami...

  • 10. Data: 2005-06-07 11:32:13