PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość

  • 161. Data: 2004-08-10 14:12:30
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Nahia" <n...@...portal.pl> napisał w wiadomości
    news:cfai03$9q5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ghost [Tue, 10 Aug 2004 14:31:28 +0200]:

    > A ja dalej nie wiem skad Ci sie te 99% wzielo... Skad?

    A Twoim zdaniem ile?

  • 162. Data: 2004-08-10 21:39:27
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Droga Nahio. Z tego co piszesz wnosze, ze orientujesz sie w procedurach.
    > Oswiec mnie wiec prosze, gdzie opisana jest procedura zmiany moderatorow
    > na grupach moderowanych. Od jakiegos czasu pytam o to i nikt nie chce mi
    > odpowiedziec.

    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.4.htpl
    Procedura zmiany zasad moderowania grupy jest identyczna jak założenia nowej
    grupy.

    Sigurd

  • 163. Data: 2004-08-10 21:54:58
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2004 23:39:27 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    >
    > http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.4.htpl
    > Procedura zmiany zasad moderowania grupy jest identyczna jak założenia

    " Propozycja jak powyżej musi najpierw zostać przedyskutowana w grupie
    pl.news.nowe-grupy, a dopiero potem może trafić e-mailem na adres
    c...@u...pl."

    A jesli na nowych grupach propozycja zostala skomentowana jedynie uwagami
    typu "ta grupa i tak pozostanie moderowana" i "kupcie flaszke
    moderatorowi" ?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 164. Data: 2004-08-10 22:15:23
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    krzysztofsf [Tue, 10 Aug 2004 23:54:58 +0200]:

    > A jesli na nowych grupach propozycja zostala skomentowana
    > jedynie uwagami typu "ta grupa i tak pozostanie moderowana"

    To znaczy ze zostanie moderowana...

    pzdr.
    Nahia

  • 165. Data: 2004-08-10 22:17:26
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opscjdtwvy4iukdk@krzysztofc...

> [...]
    >
    > A jesli na nowych grupach propozycja zostala skomentowana jedynie
    > uwagami typu "ta grupa i tak pozostanie moderowana" i "kupcie flaszke

    Po wyczerpaniu uwag merytorycznych, kiedy nie ma zastrzeżeń _technicznych i
    merytorycznych_ do RFD, możesz je wysyłać na cfv(at)usenet.pl. Nie musisz
    się przejmować uwagami niemerytorycznymi.
    Oczywiście o tym, czy głosowanie zostanie przeprowadzone, decyduje
    właściciel hierarchii pl.*

    Sigurd

  • 166. Data: 2004-08-10 22:17:32
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 00:15:23 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > krzysztofsf [Tue, 10 Aug 2004 23:54:58 +0200]:

    > To znaczy ze zostanie moderowana...

    Podziwiam ta logike.
    A moze odpowiesz na pytanie, dlaczego ma to byc jedyna grupa oloszeniowa
    poddana moderacji?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 167. Data: 2004-08-10 22:28:01
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 00:17:26 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Oczywiście o tym, czy głosowanie zostanie przeprowadzone, decyduje
    > właściciel hierarchii pl.*

    Wydaje mi sie, ze pan Surmacz moze sie okazac najrozsadniejsza osoba, do
    ktorej moge sie zwrocic o porade i pomoc, poniewaz obecna sytuacja na
    rynku pracy jest zupelnie inna, niz w 1998 gdy zakladano moderacje ppo,
    tworzac jednoczesnie ppd, a i struktura urzytkownikow usenetu tez sulegla
    zmianie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 168. Data: 2004-08-10 22:44:21
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 00:17:32 +0200]:

    > A moze odpowiesz na pytanie, dlaczego ma to byc jedyna
    > grupa oloszeniowa poddana moderacji?

    A dlaczego ich nie spytasz? Ja tego nie ustalalam, chociaz
    owszem, zgadzam sie z tym ze powinna zostac moderowana.
    Dlaczego to juz pisalam mase razy wiec sie powtarzac nie
    bede bo i po co.

    pzdr.
    Nahia

  • 169. Data: 2004-08-10 22:47:48
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 00:44:21 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 00:17:32 +0200]:

    > A dlaczego ich nie spytasz?

    Ja pytam ciebie nie "ich"
    Dlaczego uwazasz, ze ta jedyna grupa ogloszeniowa ma byc wyrozniona
    moderowaniem?
    Dane pracodawcow nie sa weryfikowane, tak wiec sprawdzian wiarygodnosci
    odpada.
    Czym to sie rozni od kupie, sprzedam czy regionalne ogloszenia?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 170. Data: 2004-08-10 23:01:54
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 00:47:48 +0200]:

    > Czym to sie rozni od kupie, sprzedam czy regionalne ogloszenia?

    Chocby tym ze na "kupie" i "regionalne" nie poluja setki spamerow
    ktorych jedynym celem jest znalezienie zdesperowanych ludzi ktorzy
    zlapia choc cien nadziei i dadza sie zrobic w balona.

    pzdr.
    Nahia