PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator i ogloszenia na *oferowana

  • 21. Data: 2004-02-27 19:26:21
    Temat: Re: Moderator i ogloszenia na *oferowana
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bozo" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:8c64h1-t52.ln1@rox.topaz.eu.org...

    > Czym innym jest bowiem jednokrotna, niezamierzona wpadka początkującego na
    > grupie + chęć i działanie poprawy, a czym innym trollowanie i pyskówki
    > butnych i bezczelnych luserów. Którzy są zbyt leniwi, by dotrzeć do FAQ i
    > przeczytać je ze zrozumieniem.
    >
    > Dotarło?

    Zycze ci, zebys stracil prace i ogloszenie jedynego potencjalnego
    pracodawcy, ktory oferuje warunki idealne dla ciebie, nie dotarlo na grupe z
    przyczyn zwiazanych wylacznie z moderowaniem.

    Dotarlo?

    ---

  • 22. Data: 2004-02-29 08:30:38
    Od: "Anulka" <a...@p...onet.pl>

    Dzien dobry!

    Od jakiegos czasu juz obserwuje grupe i watek administracji na p.p.o. co
    troche sie przewija.
    Nie probowalam nigdy wysylac ogloszen, wiec nie wiem na ile zasady sa lub
    nie sa rygorystyczne...
    Wydaje mi sie jednak, ze w duzej mierze problemem sa nie zasady, a brak
    komunikacji.
    Za kazdym razem pojawia sie taka 'przepychanka':

    ogloszeniodawca: wysylam zapytanie i cisza
    moderator: zadnego maila nie dostalem
    ogloszeniodawca: a wysylalem
    moderator: a nie doszedl... itd itd itd

    To co sie dzieje z tymi mailami? W przestrzeni gina?
    Wiadomo net bywa zawodny, a i zlosliwy czasem, ale tu zdaje sie wyjatkowo.

    Kilka rzeczy przychodzi mi do glowy:
    ** Moze moderator ma ustawione jakies filtry i mu czesc maili kasuje zanim
    zdazy do nich zajrzec?
    ** Moze ogloszeniodawcy faktycznie z jakiegos powodu wysylaja ogloszenia na
    zly adres?
    ** Jesli maile z pytaniami wysylane sa na ten sam mail co maile z
    ogloszeniami to moze czesc 'ginie w tloku' lub jest odrzucana jako bledne
    ogloszenia/spam
    Moze, moze... rozwiazania?
    * przy wysylaniu wiadomosci jest taka opcja jak 'prosba o potwierdzenie
    odbioru'
    *ustalic zasade, ze wszystkie zapytania dotyczace ogloszen, ktore sie nie
    ukazaly czy pytania w ogole maja miec naglowek: '[pyt]' (czy jaki tam
    kolwiek inny)
    Jakies inne pomysly?

    Pozdrawiam,
    Anulka

  • 23. Data: 2004-02-29 09:48:42
    Od: "CIAho" <c...@p...onet.pl>

    "Anulka" <a...@p...onet.pl> se napisał(a)
    > To co sie dzieje z tymi mailami? W przestrzeni gina?
    > Wiadomo net bywa zawodny, a i zlosliwy czasem, ale tu zdaje sie wyjatkowo.

    Ja natomiast nie wiem co zrobić, żeby moje ogłoszenie w końcu się
    ukazało. Wysłałem je 3 razy (18, 23, 24.02). Okazuje się, że jest poprawne
    tylko moderator sądził, że jest identyczne z innym, które przepuścił.
    Wyjaśnione to było już kilka dni temu w tym wątku.
    Teraz nie wiem - mam po raz czwarty wysłać? Mam czekać?
    Mam ponownie pytać moderatora "dlaczego"?

    pozdry
    Ciah:o)

  • 24. Data: 2004-02-29 09:59:48
    Od: "CIAho" <c...@p...onet.pl>

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> se napisał(a)
    > Wyslij do mnie na priva :)
    > Jestem ze Szczecina

    Przeprowadzisz się do Poznania,
    czy będziesz codziennie dojeżdżać? ;)

    pozdry
    Ciah:o)

  • 25. Data: 2004-02-29 10:01:02
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > pozdry
    > Ciah:o)

    ---

  • 26. Data: 2004-02-29 10:14:13
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> se napisał(a)
    >
    > Przeprowadzisz się do Poznania,
    > czy będziesz codziennie dojeżdżać? ;)

    Przenies firme do Szczecina :))
    Nie moge sie przeprowadzic, jakby co :(
    pzdr
    krzysztof

    > pozdry
    > Ciah:o)

    ---

  • 27. Data: 2004-02-29 16:25:54
    Od: woo-cash <w...@W...konto.pl>

    Konik Bujany <k...@p...invalid> był(a) tak miła/y i napisał(a) w wiadomości
    <6i3gjf$vf4$4@localhost> datowanej czw 26. lutego 2004 10:43:

    > Jak to jest, że normalnie normalni ludzie mogą korzystać a tylko w
    > przypadku tej grupy jest problem ?

    Ta jest moderowana i nie przepuszcza np. HTML'a, którego używasz. ;->

    Pzdr,
    Woo.

    --
    = Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
    = = Każdy ma swoją."