PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty"

  • 31. Data: 2007-01-12 16:32:34
    Temat: Re: "Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty"
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: eo6c1s$ecm$...@n...news.tpi.pl,
    Piotr Hosowicz <a...@o...pl> napisal:

    > Można było się spodziewać, że się świetnie dogadacie, dwa michnixowe
    > przygłupy.

    Koles, nie przeginaj. Bo przestaniemy byc kulturalni wobec wybryku natury.

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc

  • 32. Data: 2007-01-12 19:50:04
    Temat: Re: "Mikke odpłynął do krainy wieczne j głupoty" [OT]
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    <a...@o...pl>

    <a...@o...pl>

    > Misiu puszysty, jesteś jeden, i od niedawna, a nas jest więcej, i
    > jestesmy tu dłużej.

    1. "Misiu puszysty" to sobie mów do swojego TŻ-ta, cioto.

    2. Grupa jest publiczna. Jak dla mnie to ty i reszta przygłupów może się
    stąd wynieść, a ja zostanę.

    > To kwestia optymalizacji i logistyki.

    Pod warunkiem, że celem istnienia grupy jest to, żeby tu było jak
    najwięcej dyskutantów. Zaglądnij, głąbie, do opisu grupy i przytocz mi
    coś na ten temat, co tam znajdziesz.

    --
    "Chcemy waszego dobra!" - powiedział lider
    socjaldemokratów. Zaniepokojeni obywatele

  • 33. Data: 2007-01-12 19:51:08
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Paulus wrote:
    > W wiadomosci: eo6c1s$ecm$...@n...news.tpi.pl,

    > Koles, nie przeginaj. Bo przestaniemy byc kulturalni wobec wybryku natury.

    Wisi mi to jak kilo kitu, wybryku natury.

    --
    Wielbłąd (rz.): koń zaprojektowany przez parlament.

  • 34. Data: 2007-01-12 19:51:36
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Paulus wrote:
    > W wiadomosci: eo6aci$ar5$...@n...news.tpi.pl,

    > Koles, daruj sobie swoje mundrosci, ok? Nie robia na mnie wrazenia, za duzo
    > podobnego belkotu slysze wokolo. Idz poczytaj Korwina albo Ziemkiewiza,
    > radiomaryjny oszolomku.

    Spłyń, cieciu.

  • 35. Data: 2007-01-12 20:28:34
    Od: alugastrin <...@...pl>

    W dniu 2007-01-12 17:30, Paulus napisał(a):

    > Koles, daruj sobie swoje mundrosci, ok? Nie robia na mnie wrazenia, za duzo
    > podobnego belkotu slysze wokolo. Idz poczytaj Korwina albo Ziemkiewiza,
    > radiomaryjny oszolomku.

    No i michnikowszczyzna z ciebie wylazla. Kiszczak moze byc z ciebie dumny.

    P.S Cos Adas michnik nie chwali sie swoim bratem, ciekawe dlaczego ?

  • 36. Data: 2007-01-12 20:38:43
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 12 Jan 2007 20:50:04 +0100, Piotr Hosowicz <a...@o...pl>
    w <eo8p2r$ldc$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > 1. "Misiu puszysty" to sobie mów do swojego TŻ-ta, cioto.

    Przepraszam cię, Misiu Puszysty, w sumie powinno być Misiu Puchaty, bo
    Puszysty mogłoby oznaczać, że uważam, że masz nadwagę, kochanego ciałka
    nigdy za wiele i te sprawy, mógłbyś sobie coś pomyśleć i naobiecywać.
    No więc przepraszam Cię, Misiu Puchaty, za nazwanie cię Misiem
    Puszystym, gdyż najwyrażniej w twojej podatawowej komórce społecznej,
    nie sankcjonowanej ślubem ze względu na i tożsamą płeć partnerów, nazwanie
    kogoś Misiem Puszystym stanowi rozpoczęcie gry wstępnej oraz deklarację
    bierności, co mogłoby ci zasugerować, że możesz być aktywny.
    Nic z tego, nie bedzie aktywności ani niczego, podrywaj kogoś innego.

    > 2. Grupa jest publiczna. Jak dla mnie to ty i reszta przygłupów może się
    > stąd wynieść, a ja zostanę.

    Grupa jest prywatna, łosiu, przeczytaj sobie kto ma hierarchię pl.*.

    > Pod warunkiem, że celem istnienia grupy jest to, żeby tu było jak
    > najwięcej dyskutantów. Zaglądnij, głąbie, do opisu grupy i przytocz mi
    > coś na ten temat, co tam znajdziesz.

    No na pewno nie ma tam tego, co usiłujesz robić.
    Nie ma niczego na temat nawiązywania homoseksualnych znajomości (od tego
    to jakieś alt.fan.piotr.hosowicz pewnie będzie), ani bredzenia o
    niegospodarczych poglądach jednego z drugim polityka albo felietonisty.
    Idź sobie na pl.soc.polityka, tak bedzie lepiej dla wszystkich, adresu
    nie bedziesz musiał zmieniać i takie tam.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 37. Data: 2007-01-12 21:00:37
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Jakub Lisowski wrote:
> [...]
    > bierności, co mogłoby ci zasugerować, że możesz być aktywny.
    > Nic z tego, nie bedzie aktywności ani niczego, podrywaj kogoś innego.

    Chyba trafiłem w jakis twój czuły punkcik, cioto. Nie muszę nawet
    komentować.

    > Grupa jest prywatna, łosiu, przeczytaj sobie kto ma hierarchię pl.*.

    Grupa jest publicznie dostępna. Nie m mowy o tym, żeby jakaś osoba lub
    grupa osób stąd kogoś wypraszał, bura cioto. No to w takim razie stul
    już dupę.

    > No na pewno nie ma tam tego, co usiłujesz robić.
    > Nie ma niczego na temat nawiązywania homoseksualnych znajomości (od tego
    > to jakieś alt.fan.piotr.hosowicz pewnie będzie),

    Znowu: w jakiś czuły punkcik trafiłem, bura cioto.

    > ani bredzenia o
    > niegospodarczych poglądach jednego z drugim polityka albo felietonisty.

    To chyba uwaga do Jotte, on zaczął ten wątek, bura cioto.

    > Idź sobie na pl.soc.polityka, tak bedzie lepiej dla wszystkich, adresu
    > nie bedziesz musiał zmieniać i takie tam.

    Będę udziełał się na takich grupach, na jakich mi się uwidzi. Skończ już
    stroić fochy i stul dupę, rozkapryszona cioto.

    --
    - Czy jest cukier w kostkach ?
    - Nie ma.

  • 38. Data: 2007-01-12 21:12:16
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Jakub Lisowski, Fri, 12 Jan 2007
    20:38:43 +0000 (UTC) nie napisał(a), że:

    > ja czyli jakub

    A po co w ogóle karmić trola? Nie lepiej mu nie odpowiadać? Jak zobaczy
    zero reakcji, to się znudzi i pójdzie sobie.

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

  • 39. Data: 2007-01-12 23:04:39
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Paulus wrote:
    > W wiadomosci: eo8p2r$ldc$...@n...news.tpi.pl,

    > Zostan, zostan, nie idz. Kazda grupa potrzebuje grupowego idioty, nadajesz
    > sie znakomicie.

    Spłyń, przygłupie.

  • 40. Data: 2007-01-12 23:05:44
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: eo8r1r$er9$...@a...news.tpi.pl,
    alugastrin <...@...pl> napisal:

    > No i michnikowszczyzna z ciebie wylazla. Kiszczak moze byc z ciebie
    > dumny.
    >
    > P.S Cos Adas michnik nie chwali sie swoim bratem, ciekawe dlaczego ?

    O, wlasnie. Oprocz globalnego ocieplenia wina Michnika jest to, ze ma brata.
    Bo jak wiadomo, kazdy ponosi odpowiedzialnosc za brata i cala reszte
    rodziny.

    P.S. Cos sie twoj tatus toba nie chwali. Ciekawe czemu.