PracaGrupypl.praca.szukanaMidlet gra - sprzedam kod lub umowa o dzieloMidlet gra - sprzedam kod lub umowa o dzielo
  • Data: 2007-03-07 09:08:42
    Temat: Midlet gra - sprzedam kod lub umowa o dzielo
    Od: Zbyszek <Z...@Z...ZR> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Stworzyłem projekt gry na telefony komórkowe. Pierwotnie miał on służyć
    dla mojego własnego użytku, ale stwierdziłem że jest on na tyle ciekawy
    że można by go było wykorzystać komercyjne. Nie ukrywam że pomysł był
    stworzony na podstawie istniejącej gry na Commodore C64 - Castles Of
    Doctor Creep, czy jest to plagiatem pozostawiam do oceny innym (tak na
    marginesie - czy tworząc grę typu "wyścigi samochodowe" też robię
    plagiat? Bo tego typu gier jest mnóstwo).

    Projekt jest skończony w 95%, w dużym uproszczeniu pozostaje:
    oprogramować ekran zakończenia gry, zaprojektować etap lub etapy i
    podmienić grafikę, ewentualnie dostosować do większych rozdzielczości. Z
    tego właśnie względu umieszczam to ogłoszenie - chciałbym nawiązać
    współpracę z firmą (może być na umowę o dzieło, lub może to być na
    zasadzie sprzedania praw autorskich do kodu źródłowego), która mogła by
    poprowadzić ten projekt tzn. dostarczyć odpowiednią grafikę i
    przetestować na innych modelach telefonów (mam możliwość przetestowania
    tylko na 2 typach Motoroli - V235 i V3).
    Oczywiście napisałem też odpowiedni edytor etapów.

    Przykładowe screeny z emulatora i inne informacje dostępne są pod adresem:
    http://creepylabproject.w.interia.pl

    Demo mogę przesłać na życzenie.

    kontakt: creepylabproject (at) interia . pl