PracaGrupypl.praca.szukanaMicrostation SE; MapInfo; Pastel; Ewmapa/ geodezja; projektowanie

  • 1. Data: 2002-03-13 13:16:12
    Temat: Microstation SE; MapInfo; Pastel; Ewmapa/ geodezja; projektowanie
    Od: "Anna Kisielewska" <a...@a...com.pl>

    Szukam pracy jako asystent projektanta, geodety lub też innej pracy
    biurowej.
    Mam pięcioletnie doświadczenie w tworzeniu map cyrfowych,
    analogowych; do celów projektowych, zasadniczych i ewidencyjnych.
    Tworzeniu baz danych w Pastelu, MapInfo, EwMapie.
    Poza tym podstawową znajomość Corela, Photoshopa i programów typowo
    biurowych
    (np.Word, Excel) oraz urządzeń biurowych (ploter, skaner, fax, skero,
    drukarki).
    Pracowałam w systemach operacyjnech: DOS, Win 98, 2000, NT
    Znam podstawy programowania w Pascalu.

    Anna Kisielewska

    Kontakt : a...@p...onet.pl
    tel: 551-18-64 lub: 300-41-49