PracaGrupypl.praca.szukanaprojektant/programista - Warszawa

  • 1. Data: 2002-03-13 12:51:54
    Temat: projektant/programista - Warszawa
    Od: "Tomasz Matoszka" <t...@e...pw.edu.pl>

    Jestem studentem V roku na Politechnice Warszawskiej Wydzialu Elektroniki
    i Technik Informacyjnych, specjalnosc: Inżynieria Oprogramowania i Systemów
    Informacyjnych. Moje zainteresowania informatyczne to m.in. systemy Business
    Intelligence, hurtownie danych. W tej chwili poszukuje stalej pracy (na
    pelny etat) w charakterze projektanta/programisty na terenie Warszawy.

    Mam pewne doswiadczenie (zdobyte podczas realizacji kilku projektow) w
    projektowaniu systemow informacyjnych (w tym baz danych zarowno relacyjnych
    jak i wielowymiarowych) oraz w programowaniu.
    Znam metody projektowania obiektowego UML oraz strukturalnego oraz kilka
    narzedzi CASE.

    Sposrod znanych mi technologii informatycznych warto m.in. nadmienić:
    języki programowania: JAVA, C++, PHP, Perl
    bazy danych: Oracle, SQL Server 2000, SQL,
    architektura client-server: RPC, CORBA, RMI
    technologie internetowe: HTML, JSP, WebServices, XML, XSL

    Na życzenie prześlę dokładne CV z moimi kwalifikacjami.

    Pozdrowienia
    Tomasz Matoszka
    t...@e...pw.edu.pl