PracaGrupypl.praca.szukanaMatematyk student 5 roku matematyki finansowej i ubezpieczeniowej P. ŁódzkiejMatematyk student 5 roku matematyki finansowej i ubezpieczeniowej P. Łódzkiej
  • Data: 2003-08-30 12:42:06
    Temat: Matematyk student 5 roku matematyki finansowej i ubezpieczeniowej P. Łódzkiej
    Od: "Piotr " <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oto część mojego listu motywacyjnego :
    "....Na Politechnice Łódzkiej otrzymałem gruntowną wiedzę, przygotowującą mnie
    teoretycznie do pracy w dziale ubezpieczeń i finansów, poszerzoną o
    umiejętności informatyczne.
    Nauka przedmiotów ścisłych wykształciła u mnie umiejętności takie jak logiczne
    i analityczne myślenie, umiejętność precyzyjnego formułowania myśli,
    skrupulatności ,dokładności. ..."

    zapraszam na prezentację mojej osoby (cv,list motywacyjny, numer gg,zdjęcie)
    adres www http://kozyrap.w.interia.pl