PracaGrupypl.praca.szukana › Magister Bibliotekoznawstwa/Wroclaw

  • 1. Data: 2003-09-08 14:26:06
    Temat: Magister Bibliotekoznawstwa/Wroclaw
    Od: Kac-Per <k...@B...pl>

    Tegoroczna absolwentka Bibliotekoznawstwa i Informacji
    Naukowo Technicznej na Uniwersytecie Wrocławskim.
    Ukończona specjalizacja: sztuka książki (z oceną bardzo dobrą)
    zainteresowania:
    współczesna polska sztuka książki
    grafika artystyczna i użytkowa okresu Młodej Polski i
    20-lecia międzywojennego w Polsce i na świecie
    historia sztuki:
    - głównie malarstwo impresjonistyczne i kubistyczne
    Do zainteresowań należy także
    współczesny ruch wydawniczy, księgarstwo i bibliotekarstwo.

    Chciałabym podjąć pracę w miejscu, które pozwoliłoby mi
    mieć ciągły kontakt z książką i prasą oraz ich opracowaniem,
    przechowywaniem, udostępnianiem oraz szeroko pojętym rozpowszechnianiem.

    Praktyki zawodowe odbywałam w:
    - Biblioteka PAN w Kórniku gdzie miałam okazję poznać
    zasady funkcjonowania wszystkich działów z uwzględnieniem
    Działu Zbiorów Specjalnych i Grafiki
    - Antykwariat Naukowy im. J.K.Żupańskiego we Wrocławiu
    staż:
    biblioteka Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu
    podczas stażu zapoznałam sie z funkcjonowaniem takiej specyficznej
    placówki bibliotecznej i metodami biblioterapii.
    Podczas studiów i praktyk zawodowych miałam kontakt z całym spektrum
    czynności bibliotecznych. Zapoznałam się także z komputerowymi
    programami bibliotecznymi oraz bazami danych.

    Dodatkowe umiejętności:
    - obsługa komputera:
    : pakiet MS office, internet - znajomość bardzo dobra
    (znajomość obsługi www, e-mail, usenet)
    : Corel Draw - znajomość podstawowa
    - języki:
    : francuski - znajomość bardzo dobra w mowie i w piśmie
    : rosyjski i angielski - znajomość podstawowa
    - prawo jazdy kat. b

    Kontakt:
    609726718
    k...@w...pl