PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk / Łódź

  • 1. Data: 2003-09-08 13:56:42
    Temat: Informatyk / Łódź
    Od: "Paweł G." <g...@g...pl>

    Witam,

    Jestem młody i zdolny. Pracowałem w firmie tworzącej strony WWW.

    Znam :
    - C#, C++, podstawy Visual Basic (Microsoft Visual Studio), Delphi, Java
    - HTML (Macromedia Dreamweaver), DHTML, JavaScript, PHP,
    MySQL, Flash (doświadczenie w pracy)
    - język zapytań SQL i zagadnienia związane z relacyjnymi bazami danych
    - programy graficzne Adobe Photoshop i Corel Draw
    - algorytmy sztucznej inteligencji i zagadnienia związane z inżynierią
    oprogramowania

    Szybko i chętnie uczę się nowych rzeczy.

    Szukam pracy na terenie Łodzi lub zdalnej.

    Pozdrawiam
    Paweł G.