PracaGrupypl.praca.szukana==*==*==*== [MS ACCESS, PHP, ASP] - POSZUKUJĘ PRACY ==*==*==*==

  • 1. Data: 2005-04-01 15:50:59
    Temat: ==*==*==*== [MS ACCESS, PHP, ASP] - POSZUKUJĘ PRACY ==*==*==*==
    Od: "Kamyk" <m...@p...onet.pl>

    Szukam zdalnej pracy. Mieszkam w Bydgoszczy i jestem zainteresowany
    tworzeniem stron internetowych dla firm w Polsce i zagranicą, ale będąc
    w swoim rodzinnym mieście. Znam bardzo dobrze język angielski i umiejętnie
    komunikuję się w tym języku w mowie i piśmie. Uczęszczałem na wiele kursów
    języka angielskiego w Polsce, tak więc język ten jest moja dobrą stroną, a
    także
    moim hobby.

    Moje portfolio z wyszczególnieniem dotychczasowych umiejętności i sukcesów
    znajduje się na poniższej stronie

    www.marcinz.z.pl

    Moje CV jest dostępne pod adresem:

    http://www.kapy.bydg.pl/~marcinz/wizytowka/CV_pol.ph
    p (wersja polska):
    http://www.kapy.bydg.pl/~marcinz/wizytowka/CV_ang.ph
    p (wersja angielska)

    Mogę dodać, że pracując dla zagranicznych firm byłby to dobry interes nie
    tylko dla takich firm, ale również dla mnie. Jestem dobrym specjalistą i
    znam następujące języki programowania oraz aplikacje:

    - MS Office - MS Access, Visual Basic - stworzyłem wiele złożonych baz
    danych
    i formularzy z wykorzystaniem funkcji API i także wykorzystując odwołania do
    np. programu z pakietu Office`a - MS Excel.
    Stworzyłem i tworze bazy danych w Accessie od 3 lat dla jednej dużej firmy
    i jeśli zaistnieje taka konieczność mogę przesłać próbki na maila.
    - MS Office - MS Excel - Umiem tworzyć wiele złożonych makr, nie tylko
    używając
    funkcji "nagraj makro" ale także tworzę funkcje ręcznie
    - ASP, VBScript, PHP, HTML, JavaScript, CSS - stworzyłem wiele stron
    internetowych,
    np. dla elektronicznych firm, restauracji i IT i innych studentów z
    wydziałow Mechaniki
    i Informatyki. Strony internetowe które stworzyłem bazowały na serwerach
    MySQL i
    MS SQL Server
    - Delphi - Stworzyłem wiele muzycznych programów dla domowego użytku, np.
    programy
    do kolekcjonowania notowań list przebojów, muzyczne i rowerowe programy

    Moje główne cechy charakteru to punktualność w wykonywaniu zadań, ambicja w
    działaniu,
    umiejętności organizacyjne, tak więc mam nadzieję, że znajdę jakąś
    interesującą
    pracę.
    Jestem absolwentem studiów informatycznych na Politechnice Poznańskiej
    (Instytut
    Informatyki i Zarządzania). Ponadto ukończyłem Akademię Techniczno-Rolniczą
    (Instytut Informatyki i Fizyki)

    Z niecierpliwością czekam na wszelkie propozycje. Prosze konaktować się ze
    mną
    wysyłając maila na poniższy adres: m...@p...onet.pl

    Z uszanowaniemBest regards
    Marcin z Bydgoszczy