PracaGrupypl.praca.dyskusje › MASKOWANIE w CV

  • 11. Data: 2003-11-27 02:36:20
    Temat: Re: MASKOWANIE w CV
    Od: "Jaroslaw Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:20031126152835.399cd705.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...
    On Wed, 26 Nov 2003 13:40:34 +0100
    "Gazeta" <s...@g...pl> wrote:

    > Cześć, to nie do końca tak jest. nowy pracodawca może sobie pomyśleć,
    > że jesteś kapryśny i jemu również możesz wywinąć tak numer. Zawsze
    > możesz powiedzieć, że znalazłeś ofertę pracy, która bardziej
    > odpowiadała Twoim zainteresowaniom i była korzystniejsza,
    > pozdrawiam Renata

    >no i to wlasnie stwierdzenie wskazuje, ze pracownika nie interesuje nic
    >wiecej poza kasa.

    A pracodawca mysli, ze zglaszajacy sie potencjalni pracownicy to chca
    pracowac, poniewaz:
    -znajda sie w mlodym, dynamicznym zespole
    -beda mogli podjac nowe wyzwania
    -chca popracowac w duzym stresie
    ?
    O ile sie nie myle, to pracodawce tez interesuje tylko kasa.

    --
    pozdrawiam
    Jaroslaw Wiechecki

  • 12. Data: 2003-11-27 09:50:15
    Temat: Re: MASKOWANIE w CV luzzzzzzz
    Od: "Kudlaty" <N...@o...pl>

    Ostatnio podczas rozmów o prace lub zlecenia zaczelem
    na te wszystkie glupkowate pytania odpowiadac w sposób bezpretensjonalny
    I okazalo sie ze srednia zelcen tudziez wirm z ktorymi wspolpracuje
    wcale sie nie zmniejszyla a wrecz przeciwnie :))))

    Podstawowa idpowiedzia moja jest ze prosze nie dorabiac ideologii jestem
    zawodowcem
    i nie ma znaczenia ze (dla mnie) .... itd

    np
    A dlaczego akurat w naszej firmie chce Pan pracowac
    i tu odpowiedzi jest kilka: bo jest blisko, potrzebujecie zawodowców, bez
    znaczenia nie znam osobiscie waszej firmy itd

    Bardzo ciekawe i rozwijajace doświadczenie

    Polecam choc raz spróbowac np na firmie na której nam nie zalezy,
    bedziecie zaskoczeni :))

  • 13. Data: 2003-11-27 15:00:28
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > A to wstyd byc listonoszem? Swiadczy o tym, ze potrafisz sie znalezc w
    > sytuacji,
    > a jako listonosz byles odpowiedzialny itd. Nie rozumiem, lepiej
    przemilczec
    > i te 3 miesiace przedstawic jako okres bezczynnosci lub nieskutecznego
    > poszukiwania
    > pracy?
    > Poczytaj zyciorysy najwiekszych i najwybitniejszych. Oni sie nie wstydzili
    > nawet najgorszych
    > prac.

    Nie mowie ze wstyd - ale ludzie roznie patrza na to jak zaczynales/as. jeden
    uzna to za plus inny za minus. Naprawde doceniam prace uczciwych listonoszy,
    bo wiem ze to ciezki kawalek chleba.
    Ale jakos nie pasowalo mi to w CV - nie jest to zwiazane z moja szkola i
    kierunkiem zycia jaki obralem. Ogolnie po tym doswiadczeniu odradzam ludziom
    chwytania sie pierwszej lepszej roboty jaka sie trafi - po szkole lepiej isc
    na praktyki - nawet bezplatne - ale dajace korzysci w zawodzie jaki chce sie
    docelowo wykonywac. Niestety - takie zycie - jak raz zmienisz tory - to
    pozniej ciezko wrocic.

    To jest moje zdanie - kazdy moze miec inne.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 14. Data: 2003-11-27 15:35:40
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-26 12:13, Simmias wrote:
    > Poradźcie, czy mam w CV zamieścić pracodawcę do którego przeszedłem (to był
    > bląd) i popracowałem tylko 2 miesiące, a potem zdecydowałem się odejść z
    > powodów etycznych.
    > Rozmawiałem ostatnio z kumplem który jest HRem we Francji i on mówi że on
    > pokazuje tylko to co jest do pokazania, a ja traktuję CV jak zeznanie
    > podatkowe i pisze wszystko ciurkiem jak było - która tendencja jest OK?

    Dla stanowiska dyrektor zarzadzający 2 miesiace daja się łatwo
    wytłumaczyć - możesz powiedzieć, że zrealizowanie postawionych celów
    uznałes za nie mozliwe, a nie interesowała Cie praca polegająca jedynie
    na braniu pieniędzy. O tym, że tak jest mogłes nie miec okazji przekonac
    sie będąc na zewnatrz firmy.
    Jak kto buc, to powie, że Cię wywalili, bo byłeś cienki - jak kto ma
    rozum, to zajarzy, że był gnój i nie chcesz o tym rozmawiać.

    Jeżeli coś zataisz, a okaże się, że nowy miś zna starego i sie wymienia
    informacjami, możesz miec problem.

    Decyzja nalezy do Ciebie.

    pzdr: Catbert

  • 15. Data: 2003-11-28 17:22:06
    Od: "seni" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > przemilczec

    Zgadzam sie. Ja jak starałam się dostać stanowisko spedytora, mocno
    zastanawiałam się, czy wpisać w cv, że jeździłam na taksówce (bo wiadomo, co
    się często mówi o taksówkarzach). Ale ponieważ szkoda mi było tych 6 m-cy i
    bez tego miałam "dziurę" w cv, dopisałam to.
    I co się okazało - przyjęli mnie. Mało tego, jak się później dowiedziałam
    jednym z powodów było właśnie jeżdżenie na taksówce. Uznano mnie za kobietę
    odważną (hehe), zaradną, z inicjatywą, poprostu "kobietę z jajami" ;) Więc w
    moim wypadku opłaciło się.

    Pozdrawiam,
    Agnieszka