PracaGrupypl.praca.dyskusje › Logotex Eng.

  • 11. Data: 2005-12-29 23:24:13
    Temat: Re: Logotex Eng.
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "aleph" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:douvan$2gj$1@pepin.polanet.pl...

> [...]
    > dowiedziałem się że oferta dotyczy dość witalnego stanowiska w siedzibie
    > firmy. Zaproponowali nieco niską pensję, ale jak na warunki początkowe to
    > całkiem przyzwoitą. Nie miałem większych zastrzeżeń co do tej firmy, ale w
    > trakcie dowiadywania się o dojazd wynikła dyskusja w której dowiedziałem
    > się że w firmie panuje nerwowa atmosfera pracy i próbuję się czegoś
    > dowiedzieć pytając na grupach dyskusyjnych. Jak dotychczas spotkałem się z
    > samymi negatywnymi opiniami, co nieco przeczy mojemu odczuciu, ale mogę
    > się mylić. Mam zresztą nadzieje zweryfikować te informacje w najbliższym

    Czlowieku, spotkales sie z samymi negatywnymi opiniami - czy to czegos nie
    sugeruje? Nawet gdyby bylo 30% pozytywnych to bardzo zle swiadczyloby o
    pracodawcy... I ja tez slyszalem wiele zlego o tej firmie, od ludzi tam
    kiedys pracujacych.

  • 12. Data: 2005-12-31 15:50:45
    Od: "palkens" <p...@g...pl>

    Witam.
    Jeśli zaproponowali Ci stanowisko administratora systemu to najpierw zapytaj
    się co mają na myśli mówiąc "system".
    Miałem tam pracować jako admin i zrezygnowałem po 1 dniu (tak jednym!!) Na
    szczęście nie zdążyłem podpisać umowy bo chyba bym dostał rostroju
    nerwowego.
    Jesli myślisz że admin w tej firmie zajmuje się dokładnie tym czym w inych
    firmach czyli siedzi przy kompie i "śledzi pakiety" :) to poszukaj sobie
    innego pracodawcy.
    Na pewno trafisz do działu wdrożeń (do p.Kubisiaka - opis wcześniej dokładny
    i rzetelny tego pana) to będziesz adminem-wdrożeniowcem czyli będziesz
    zap..... po klientach z oprogramowaniem i dokumentacją jaką ta firma
    wyprodukuje.
    Ja podziekowałem i wyszło mi to na dobre

    Pozdrawiam
    palkens

  • 13. Data: 2006-01-01 00:03:42
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

> [...]
    > firma wyprodukuje.
    > Ja podziekowałem i wyszło mi to na dobre

    E... tam. Logotec to specyficzna firma. Pracowałem tam 3 lata. Faktycznie
    stresogenna jak mało, rodzinnej atmosfery nie uświadczysz, natomiast jedno
    jest pewne, jak się tam zatrudnisz, to sporo się nauczysz. Napewno nerwowa
    atmosfera panuje, ale da Ci to niezłą odporność na różne dziwne sytuacje w
    pracy. Logotec ma coś przyciągającego, znam wiele osób, które odchodziły z
    Logotecu, po czym po jakimś czasie wracały.
    A co do Jarka, to trudno mi się wypowiadać, gdyż znam go bardziej jako
    kolegę z pracy. Przyszedł do Logotecu później niż ja. Ale go niedługo będę
    widział na corocznejimprezie logotecowej, więc się spytam, czy faktycznie z
    niego taki sk...syn jak mówią :P
    Podsumowując. Jeśli jesteś odporny na stres i chcesz się czegoś nauczyć, to
    możesz się zatrudnić w Logotecu, natomiast jeśli raczej nerwowy jesteś, to
    zapomnij o tej firmie. Zapomnij również o próbie wciskania kitu i ogłupiania
    technicznym bełkotem szefa. On się zna na tym technicznym bełkocie, obawiam
    się, że lepiej niż Ty i jakakolwiek próba skończy się tym, że co najwyżej
    pozwolą ci w towarzystwie ochrony zabrać swoje rzeczy z biurka.

    Pzdr
    Wojtek

  • 14. Data: 2006-01-01 11:57:05
    Od: aleph <a...@s...pl>

    Na szczęście otrzymałem bardziej interesującą ofertę pracy i nie
    zamierzam nawet tam się pojawiać. Cóż, nawet taki drobny szczegół jak
    brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony firmy plus te wszystkie opinie
    które tu zostały przytoczone nie przemawiają na korzyść firmy. Odporność
    na stres jakąś tam mam ale nie uśmiecha mi się pracować po godzinach
    za darmo. Szkoda tylko że w takiej niby poważnej firmie tak nędznie płacą.

  • 15. Data: 2006-01-01 12:16:58
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

> [...]
    > jakąś tam mam ale nie uśmiecha mi się pracować po godzinach za darmo.
    > Szkoda tylko że w takiej niby poważnej firmie tak nędznie płacą.

    A kto mówi, że nędznie płacą? Nie wiem ile wynegocjowałeś, ale ja tam byłem
    zadowolony z zarobków. A jak się uparłeś, to i dodatkowe zlecenie też ci
    dali.

    Wojtek