PracaGrupypl.praca.dyskusjeLogopedia

  • 1. Data: 2003-08-19 06:39:42
    Temat: Logopedia
    Od: "" <m...@W...pl>

    Witam wszystkich grupowiczow

    Czy jest tu moze osoba, ktora zajmuje sie badz zajmowala sie logopedia. Jestem
    ciekawa czy jest to kierune wart studiowania, a takze czy sa jakies szanse na
    prace po ukonczeniu takich studiow.

    Pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2003-08-19 09:36:26
    Temat: Re: Logopedia
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    ZTCW to logopedia jest właśnie co raz bardziej popularna w np.za zachodnią
    granicą i podobno w USA. Ma szansę dorównać psychologii. Wizyta u logopedy
    jest traktowana już jako inwestycja - coś jak aparaty ortodontyczne do
    prostowania uzębienia.W Polsce jest to już zauważalne (prostowanie
    uzębienia). Istnieje szansa że gdy skończysz studia - możesz trafić właśnie
    w najlepszy punkt. Był przed kilkoma tygodniami program w TV w którym
    Pewien logopeda z PL przedstawiał zjawisko niechęci ludzi do logopedii i
    braku wiedzy.

    Powodzenia. Reksio.

  • 3. Data: 2003-08-19 13:28:24
    Od: "Rybka " <b...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    ja rowniez zastanawialam sie nad logiopedia. Wlasnie skonczylam studia i z
    checia zajelabym sie ta dziedzina. Mysl o logopedii nie wpadlaby mi do glowy
    gdyby nie terapia jakania, jakiej poddala sie moja siostra. Ilosc osob
    bioracych udzial w takiej terapii jednoznacznie wskazuje na to, ze pomoc
    w "naprawianiu" mowy ma przed soba przyszlosc.
    Gdzie chcialabys skonczyc studia podyplomowe?
    Pozdrawiam B.