PracaGrupypl.praca.szukanaŁódź - szukam pracy

  • 1. Data: 2004-04-08 10:20:55
    Temat: Łódź - szukam pracy
    Od: "Anna Mularczyk" <r...@o...pl>

    Jestem osobą ambitną i konsekwentną, dążącą do osiągnięcia wyznaczonych celów,
    lubię podejmować nowe wyzwania, nie boję się samodzielnego podejmowania
    decyzji.
    Mam doświadczenie w pracy w handlu (stanowisko kierownicze), potrafię
    współpracować z ludźmi, jak i na samodzielnym stanowisku.
    Jestem odporna na stres, w swojej pracy miałam kontakt z firmowymi pieniędzmi,
    dbając o terminowy przepływ zobowiązań i nalezności. Potrafie porozumiewać się
    w języku włoskim oraz japońskim.
    Poszukuje pracy w handlu - na stanowisku sprzedawcy ewentualnie przedstawiciela
    handlowego. Odpowiadałaby mi także praca opiekunki do dziecka - mam tu również
    doświadczenie (1 rok pracy jako opiekunka).
    Oczekuję na kontakt telefoniczny 0505-41-78-43
    lub e-mailem r...@w...pl
    Anna Mularczyk.