PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy Warszawa

  • 1. Data: 2004-04-08 09:52:43
    Temat: Szukam pracy Warszawa
    Od: "Agnieszka Cebula" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Podejmę pracę od zaraz w Warszawie.

    Mam dwa lata doświadczenia w pracy biurowej i asystenckiej, wykształcenie
    wyższe, studia podyplomowe z informatyki. Komunikatywnie posługuję się
    językiem angielskim. Biegle znam pakiet MS Office oraz obsługę urządzeń
    biurowych. Od 10 lat mam czynne prawo jazdy kat. B. Obecnie studiuję zaocznie
    na Politechnice Warszawskiej kierunek zarządzanie i marketing
    Jestem osobą otwartą na nowe wyzwania, ambitną, szybko nabywam nowe
    umiejętności i wiedzę, doskonale sobie radzę zarówno w pracy zespołowej jak i
    z samodzielnymi zadaniami, potrafię pracować w stresie i pod presją czasu.

    Proszę o przesyłanie tylko poważnych ofert na adres: a...@w...pl