PracaGrupypl.praca.szukana › Łódź programista mikrokontrolerów PIC , informatyk, serwisant

  • 1. Data: 2005-01-17 10:56:41
    Temat: Łódź programista mikrokontrolerów PIC , informatyk, serwisant
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Mam 25 lat, jestem studentem ostatniego roku Politechniki Łódzkiej, kierunek
    Elektrotechnika, specjalność Automatyka i Metrologia. Mogę podjąć pracę na
    pełen etat w Łodzi lub bliskich okolicach. Moje umiejętności:

    -programowanie w asemblerze mikrokontrolerów firmy Microchip (procesory serii
    PIC)
    -wykonywanie płytek drukowanych metodą fotochemiczną
    -dobra znajomość sprzętu komputerowego pod kątem serwisu, optymalizacja
    -znajomość systemów Windows/Linux
    -znajomość sterowników przemysłowych serii Siemens Simatic
    -dobra znajmość jezyka niemieckiego, porównywalna angielskiego

    Jestem osobą konkretną, dokładną, stanowczą. Posiadam zdolności manualne
    wykorzystywane dotąd w hobbistycznej elektronice.

    Wszelki kontakt na email: a...@o...pl lub tel 508168036. Wyślę CV i list
    motywacyjny na prośbę.