PracaGrupypl.praca.szukana › [Katowice] - Programista (C++, PHP, SQL i inne)

  • 1. Data: 2005-01-17 10:18:34
    Temat: [Katowice] - Programista (C++, PHP, SQL i inne)
    Od: "Chrosciu" <c...@p...onet.pl>

    Poszukuje pracy w charakterze programisty w Katowicach lub okolicy (najlepiej
    C++, PHP lub baz danych, ale moga byc tez inne jezyki - szybko sie ucze). Moze
    byc na umowe - zlecenie, tyle ze w siedzibie firmy (w domu nie mam warunkow do
    pracy). Jestem studentem V roku informatyki (studia dzienne) - z pelna
    dyspozycyjnoscia od 1 lutego. Na zyczenie moge przeslac CV

    Pozdrawiam
    Chrosciu
    chrosciu.bez_spamu (at) interia (dot) pl
    (odpowiadajac wytnij z adresu '.bez_spamu')