PracaGrupypl.praca.szukana › Łódź, Warszawa

  • 1. Data: 2003-08-17 10:16:41
    Temat: Łódź, Warszawa
    Od: "Maro" <m...@w...wat.waw.pl>

    Szukam pracy w województwach łódzkim lub mazowieckim.Jestem ślusarzem
    narzędziowym,pracowałem przy produkcji biżuterii sztucznej,znam się na
    lutowaniu,polerowaniu,szlifowaniu elementów zdobniczych,na obróbce żywic
    syntetycznych,mam uprawnienia operatora pieca do przetwórstwa PCV,prawo
    jazdy kat.B,uprawnienia na wózki widłowe spalinowe i akumulatorowe,ukończone
    kursy BHP, PPOŻ, ratownika i medycyny dla marynarzy. Interesuje mnie każda
    praca związana z posiadanymi kwalifikacjami na terenie Łodzi , Warszawy lub
    okolic.
    Kontakt: 0-42-653-73-71 lub 0-607-067-712 lub elektronicznie
    8...@g...pl