PracaGrupypl.praca.szukana › <<<<<<Administrator Sieci LAN/WAN &#8211; Cisco - WARSZAWA>>>>>>

  • 1. Data: 2003-08-17 08:21:12
    Temat: <<<<<<Administrator Sieci LAN/WAN &#8211; Cisco - WARSZAWA>>>>>>
    Od: "Mariusz C." <m...@N...gazeta.pl>

    Szanowni Państwo!
    Poszukuję pracy jako Administrator Sieci LAN/WAN na terenie Warszawy i okolic
    (inne lokalizacje nie wykluczone). Ukończyłem kurs Cisco Networking Academy i
    dnia 30.07.2003r. uzyskałem certyfikat CCNA. W najbliższej przyszłości
    planuję także uzyskanie certyfikatu CCNP. Obecnie legitymuję się średnim
    wykształceniem oraz posiadam uregulowany stosunek do służby wojskowej. Znam
    systemy linni Windows. Do swoich atutów mogę zaliczyć znajomość języka
    angielskiego także z zakresu IT co łatwo pozwala mi kontynuować swoją
    edukację w tej dziedzinie jak również zrozumieć dokumentację techniczną
    sprzętu komputerowego i sieciowego.
    Jeśli moja oferta okaże się dla Państwa interesująca proszę o kontakt pod
    adresem m...@m...pl lub z chęcią wyślę pełny komplet swoich
    dokumentów na podany adres i odpowiem na Państwa ewentualne pytania.

    Mariusz Cieślak