PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaŁódź => Menadżer Okręgu <=

  • 1. Data: 2024-09-17 10:45:02
    Temat: Łódź => Menadżer Okręgu <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to ceniona marka z ponad 100-letnią historią,
    specjalizująca się w sprzedaży innowacyjnych urządzeń
    gospodarstwa domowego. Dzięki swoim produktom, które łączą
    trwałość z najnowszą technologią, firma zdobyła zaufanie
    milionów rodzin na całym świecie. Nasz klient oferuje unikalne
    doświadczenie zakupowe, zapewniając prezentacje produktów
    bezpośrednio u klientów, co pozwala na osobiste doświadczenie
    wszystkich funkcji i zalet oferowanych urządzeń. Obecnie
    poszukujemy osób, które dołączą do zespołu jako
    przedstawiciele handlowi, oferując możliwość przekształcenia
    pasji w karierę. Dołączając do naszego klienta, stajesz się
    częścią firmy, która ceni rozwój, innowacyjność i
    bezpośredni kontakt z klientem. Jeśli cenisz sobie pracę w
    dynamicznym środowisku, gdzie każdy dzień przynosi nowe
    wyzwania i możliwości, nasz klient oferuje platformę do rozwoju
    zawodowego i osobistego w przemyśle, który nieustannie się
    rozwija.

    *****
    ***** Menadżer Okręgu
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Opracowując nowe strategie, rozbudujesz strukturę sprzedaży
    * Zarządzając zespołem, będziesz wspierać go w codziennych
    zadaniach poprzez delegowanie obowiązków, motywowanie
    pracowników i kontrolowanie wyników
    * Dzięki wprowadzonym przez Ciebie usprawnieniom, osiągniesz
    wyznaczone cele sprzedażowe w podległym regionie
    * Aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie regionu, będziesz
    regularnie monitorować i raportować wyniki
    * Będziemy liczyć na Twoją pomoc w organizacji szkoleń dla
    przedstawicieli handlowych
    * Będziesz nadzorować prawidłowe działanie biura regionu

    ***** Oczekiwania:

    * Wykształcenia wyższego
    * Udokumentowanego doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
    szczególnie w branży sprzedaży bezpośredniej
    * Bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft (Excel, Word,
    PowerPoint, Outlook)
    * Zdolności analitycznego myślenia
    * Doświadczenia w prowadzeniu warsztatów lub szkoleń
    * Proaktywności, zaagażowania i nastawienia na cel
    * Doskonałych umiejętności interpersonalnych
    * Bardzo dobrej organizacja własnej pracy
    * Znajomości języka angielskiego na poziomie B1

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej
    * Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów coachingowych

    ***** Proponujemy:

    * Umowę o pracę
    * Elastyczne godziny pracy w trybie stacjonarnym
    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Klarowny system premiowy
    * Ubezpieczenie na życie oraz prywatną opiekę medyczną
    * Zwrot kosztów własnego samochodu do celów służbowych
    * Dostęp do świadczeń socjalnych
    * Wdrożenie do przyszłych zadań
    * Przyjazną atmosferę w pracy
    * Brak dress code'u
    * Lekcje języka angielskiego
    * Narzędzia do pracy
    * Urządzenie TM6 do użytku prywatnego oraz nauki

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2409
    => => =>