PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaMĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=

  • 1. Data: 2024-09-17 09:00:02
    Temat: MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to innowacyjna firma technologiczna, specjalizująca się
    w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań IT dla przedsiębiorstw
    na całym świecie. Nasza misja to wspieranie biznesów w ich
    cyfrowej transformacji poprzez dostarczanie niezawodnych,
    skalowalnych i bezpiecznych technologii.

    Ich główne to usługi:rozwój oprogramowania, chmura obliczeniowa,
    cyberbezpieczeństwo, Big Data i analityka oraz Internet of things
    (IoT).
    Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko
    <strong>DevOps Engineer od chmury Azure</strong>.

    *****
    ***** DevOps Engineeer (Azure)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Projektowanie, wdrażanie i utrzymanie infrastruktury chmurowej na
    platformie Azure.
    * Automatyzacja procesów wdrażania i zarządzania infrastrukturą za
    pomocą narzędzi takich jak Terraform, Ansible czy ARM templates.
    * Tworzenie i zarządzanie pipeline'ami CI/CD z wykorzystaniem Azure
    DevOps.
    * Monitorowanie, optymalizacja i skalowanie aplikacji oraz
    infrastruktury w chmurze.
    * Wdrażanie rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa oraz najlepszych
    praktyk DevOps.
    * Współpraca z zespołami deweloperskimi w celu zapewnienia
    płynności procesu dostarczania oprogramowania.
    * Rozwiązywanie problemów związanych z infrastrukturą oraz
    aplikacjami.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
    * Zaawansowana znajomość platformy Microsoft Azure i jej usług
    (VMs, AKS, Azure Functions, Azure DevOps, etc.).
    * Doświadczenie w automatyzacji zadań za pomocą narzędzi takich
    jak Terraform, Ansible, Puppet lub Chef.
    * Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu pipeline'ami CI/CD (Azure
    DevOps, Jenkins, GitLab CI/CD).
    * Znajomość konteneryzacji i orkiestracji (Docker, Kubernetes).
    * Doświadczenie w monitorowaniu i zarządzaniu logami (Azure Monitor,
    Prometheus, Grafana).
    * Dobra znajomość języków skryptowych (Python, Bash, PowerShell).
    * Znajomość praktyk i narzędzi z zakresu bezpieczeństwa (np. Azure
    Security Center).
    * Umiejętność pracy w zespole oraz dobra komunikacja.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Certyfikaty związane z Azure (np. Azure DevOps Engineer Expert,
    Azure Solutions Architect).
    * Doświadczenie w pracy w środowisku Agile/Scrum.
    * Znajomość innych chmur obliczeniowych (AWS, GCP).
    * Znajomość narzędzi do zarządzania konfiguracją (SaltStack,
    CFEngine).

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia.
    * Możliwość pracy w dynamicznym, innowacyjnym środowisku.
    * Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi.
    * Program rozwoju zawodowego i szkoleń.
    * Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej.
    * Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na
    życie).

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2409