PracaGrupypl.praca.oferowana › Łódź/Asystent ds. rynków zagranicznych

  • 1. Data: 2003-07-11 15:44:18
    Temat: Łódź/Asystent ds. rynków zagranicznych
    Od: o...@w...pl

    Wiodąca firma w branży, w związku z dynamicznym rozwojem
    poszukuje kompetentnych Kandydatów na stanowisko:
    Asystent ds. rynków zagranicznych

    Lokalizacja:
    Łódź

    Wymagania:

    - wykształcenie minimum średnie,
    - podstawowa wiedza z zakresu księgowości i handlu zagranicznego,
    - biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
    - mile widziane jakiekolwiek doświadczenia na tego typu stanowisku,
    - zdolność szybkiego uczenia się,
    - biegła znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność korzystania z poczty
    elektronicznej,
    - dyspozycyjność.

    Oferujemy:

    - ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
    - możliwość rozwoju zawodowego w firmie z kapitałem zagranicznym,
    - pracę na umowę zlecenie w pierwszym okresie współpracy,
    - atrakcyjne warunki płacy,

    Oferty zawierające CV i list motywacyjny (z dołączoną klauzulą: Wyrażam
    zgodę na przetwarzanie danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z
    dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833)
    proszę przesyłać e-mailem na adres o...@w...pl z
    dopiskiem w temacie E-maila Asystent ds. rynków zagranicznych