PracaGrupypl.praca.oferowana › Śląsk, małopolska - Doradca Klienta

  • 1. Data: 2003-07-11 15:13:57
    Temat: Śląsk, małopolska - Doradca Klienta
    Od: "Monoceros" <m...@p...pl>

    Agencja Marketingowo-Consultingowa "MONOCEROS"
    na zlecenie PORTALU INTERNETOWEGO zatrudni w każdym mieście osoby na
    stanowisko Doradca Klienta.

    Dla naszego Klienta, poszukujemy dynamicznych kandydatów, którzy będą
    odpowiedzialni za:

    - Pozyskiwanie i obsługa klientów na powierzonym terenie

    - Prowadzenie negocjacji

    - Prezentacje

    Wymagane:

    - Prezencja i zdolności interpersonalna

    - Biegła znajomość obsługi komputera oraz obsługi Internetu

    - Umiejętności samodzielnego organizowania pracy

    - Sumienność, terminowość, dokładność i dynamizm

    Mile widziana:

    - Znajomość języka obcego

    - Doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych

    Gwarantujemy:

    - Możliwość rozwoju osobistego

    - Prace w dynamicznie rozwijającej się firmie

    - Pakiet szkoleń

    - Wynagrodzenie odpowiednie do osiąganych wyników

    Aplikacje zawierające CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy
    kierować e-mail'em na adres:

    m...@p...pl

    Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi osobami.

    Prosimy o dołączenie klauzuli: "Oświadczam, że zostałem poinformowana/y o
    dobrowolności podania danych osobowych oraz przysługującym mi zgodnie z
    przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r.
    Nr 101, poz. 926) prawie wglądu do danych oraz ich poprawiania i wyrażam
    zgodę na przetwarzanie przez Agencję Marketingowo-Consultingową "MONOCEROS"
    w Katowicach przy ul. Paderewskiego 30 i jej klientów danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy".