eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeLikwidacja stanowiska pracy, a przyjęcie nowego pracownikaLikwidacja stanowiska pracy, a przyjęcie nowego pracownika
  • Data: 2003-02-28 14:56:11
    Temat: Likwidacja stanowiska pracy, a przyjęcie nowego pracownika
    Od: "KaeL" <K...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam wszystkich po dłuższej przerwie,

    Pracodawca zablokował nam port NNTP - stąd moja nieobecność. Ale problem
    już jest z głowy - dostałem zwolnienie ;)
    Powodem są zmiany organizacyjne polegające na likwidacji stanowiska pracy
    (Dz. U. z 1991 Nr 106 poz. 457 ze zmn.). - w każdym razie tak jest to
    napisane.

    Problem jest taki, że moim zdaniem czynności przeze mnie wykonywane były
    bardzo ważne, jeżeli nie witalne dla firmy. Oczywiście mogę przesadzać
    (problem z samooceną) - ale życie to samo zwryfikuje - jeżeli za jakiś czas
    przyjmą kogoś nowego do wykonywania mojej roboty.
    I tu mam pytanie: co w takim wypadku mógłbym osiągnąć? Domyślam się, że
    podstawą działania będzie spisany zakres moich obowiązków. Ale z kolei
    ostatnim punktem tych obowiązków są oczywiści 'inne zadania zlecone przez
    przełożonego' - czy to nie czyni przypadkiem tego dokumentu nieważnym?

    Nie jestem wcale na moją firmę tak bardzo zły. Uważam tylko, że były
    popełniane w niej błędy i powinienem się im przeciwstawiać - choćby w taki
    sposób.

    Pozdr, KaeL
    --
    Usuń _wytnijTo_ z adresu!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1