-
1. Data: 2005-06-24 11:03:55
Temat: Legionowo - Pracownik BOK/Helpdesk
Od: "Peter" <e...@W...gazeta.pl>
Firma ISP działająca na lokalnym rynku sieci bezprzewodowych zatrudni osobę
na stanowisko Pracownika BOK/Helpdesk.
W związku ze specyfiką tego stanowiska, w początkowym okresie wykonywaniem
pracy tylko poprzez telefon, docelowo po okresie próbnym w biurze firmy,
proponowana forma zatrudnienia umowa zlecenie.
Możliwość zatrudnienia osoby do przyuczenia lub w formie praktyk studenckich.
Do obowiazkow osoby zatrudnionej na tym stanowisku nalezec bedzie:
- udzielanie informacji nt oferowanych usług potencjalnym klientom,
- rozwiazywanie biezacych problemow technicznych,
- odbieranie zgłoszeń awarii,
- koordynowanie pracy serwisu.
Od pracownika wymagamy:
- dyspozycyjności na telefon w tygodniu 9-17 w soboty 12-15,
- dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows 98, 2000 i XP,
- podstawowej znajomości zagadnień sieciowych,
- dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania,
- zdolności interpersonalnych (kontakt z klientem),
- dużej sumienności i odpowiedzialności w wykonywaniu prac,
- umiejętności pracy w zespole.
Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego, a także sposobu kontaktu
poprzez Internet /skype,gg,tlen/.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/