eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaLegionowo - Pracownik BOK/Helpdesk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-06-24 11:03:55
    Temat: Legionowo - Pracownik BOK/Helpdesk
    Od: "Peter" <e...@W...gazeta.pl>

    Firma ISP działająca na lokalnym rynku sieci bezprzewodowych zatrudni osobę
    na stanowisko Pracownika BOK/Helpdesk.

    W związku ze specyfiką tego stanowiska, w początkowym okresie wykonywaniem
    pracy tylko poprzez telefon, docelowo po okresie próbnym w biurze firmy,
    proponowana forma zatrudnienia umowa zlecenie.
    Możliwość zatrudnienia osoby do przyuczenia lub w formie praktyk studenckich.

    Do obowiazkow osoby zatrudnionej na tym stanowisku nalezec bedzie:
    - udzielanie informacji nt oferowanych usług potencjalnym klientom,
    - rozwiazywanie biezacych problemow technicznych,
    - odbieranie zgłoszeń awarii,
    - koordynowanie pracy serwisu.

    Od pracownika wymagamy:
    - dyspozycyjności na telefon w tygodniu 9-17 w soboty 12-15,
    - dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows 98, 2000 i XP,
    - podstawowej znajomości zagadnień sieciowych,
    - dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania,
    - zdolności interpersonalnych (kontakt z klientem),
    - dużej sumienności i odpowiedzialności w wykonywaniu prac,
    - umiejętności pracy w zespole.

    Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego, a także sposobu kontaktu
    poprzez Internet /skype,gg,tlen/.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1