eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaLegionowo - Pracownik BOK/HelpdeskLegionowo - Pracownik BOK/Helpdesk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: "Peter" <e...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Legionowo - Pracownik BOK/Helpdesk
    Date: Fri, 24 Jun 2005 13:03:55 +0200 (CEST)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <d97ka0$9pl$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1119611035 21473 149.156.96.35 (24 Jun 2005 11:03:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jun 2005 11:03:55 +0000 (UTC)
    Envelope-to: p...@h...pl
    Content-Length: 1219
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: u...@a...pl
    X-Original-X-Remote-IP: 82.160.121.2
    X-Original-X-Trace: inews.gazeta.pl 1119310976 10037 172.20.26.237 (20 Jun 2005
    23:42:56 GMT)
    X-User: <superjuzer>
    X-Original-X-User: e-legionowo
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Jun 2005 23:42:56 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-X-Forwarded-For: 10.1.1.10
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 82.160.121.2
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-Date: Mon, 20 Jun 2005 23:42:56 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:51815
    [ ukryj nagłówki ]

    Firma ISP działająca na lokalnym rynku sieci bezprzewodowych zatrudni osobę
    na stanowisko Pracownika BOK/Helpdesk.

    W związku ze specyfiką tego stanowiska, w początkowym okresie wykonywaniem
    pracy tylko poprzez telefon, docelowo po okresie próbnym w biurze firmy,
    proponowana forma zatrudnienia umowa zlecenie.
    Możliwość zatrudnienia osoby do przyuczenia lub w formie praktyk studenckich.

    Do obowiazkow osoby zatrudnionej na tym stanowisku nalezec bedzie:
    - udzielanie informacji nt oferowanych usług potencjalnym klientom,
    - rozwiazywanie biezacych problemow technicznych,
    - odbieranie zgłoszeń awarii,
    - koordynowanie pracy serwisu.

    Od pracownika wymagamy:
    - dyspozycyjności na telefon w tygodniu 9-17 w soboty 12-15,
    - dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows 98, 2000 i XP,
    - podstawowej znajomości zagadnień sieciowych,
    - dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania,
    - zdolności interpersonalnych (kontakt z klientem),
    - dużej sumienności i odpowiedzialności w wykonywaniu prac,
    - umiejętności pracy w zespole.

    Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego, a także sposobu kontaktu
    poprzez Internet /skype,gg,tlen/.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1