PracaGrupypl.praca.dyskusjeLanform - szkolenia z gwarancja zatrudnienia › Lanform - szkolenia z gwarancja zatrudnienia
    Date: Sat, 16 Apr 2011 02:14:11 +0200
    From: Piotr <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Lanform - szkolenia z gwarancja zatrudnienia

    Witam!

    Widzialem na mojej uczelni plakat firmy Lanform. Czy ktos wie cos na
    temat tej firmy? Organizuja oni szkolenia programistow z GWARANCJA
    ZATRUDNIENIA. Wiem, ze pewnie wydaje sie to smieszne, ale dla mnie to
    jest naprawde kuszace...

    http://www.lanform.com.pl/menu/szkolenia,24.html

    Jestem studentem informatyki. Nie mam doswiadczenia, boje sie, ze bede
    mial z tego powodu problemy ze znalezieniem pracy. A tutaj ponoc po
    zdanym koncowym egzaminie mozna dostac zatrudnienie... Nawet jesli
    pieniadze beda niewielkie, to zawsze jak na pierwsza prace to mi by
    pasowalo... A do tego na samym szkoleniu przez 1/3 szkoli sie normalnie
    w firmie ponoc, wiec mozna tez sie pewnie czegos praktycznego przy
    okazji nauczyc.

    Koszt to: 274 zlotych * 12 miesiecy = 3288 zlotych.

    Ponoć jak można wyczytać, to juz podczas szkolenia można dostawać platne
    zlecenia i praktycznie koszt szkolenia moze sie zwrocic...

    Pytanie tylko czy to nie przekret? W necie na temat tej firmy
    praktycznie nic nie ma.... :(

    Czy ktos cos slyszal lub moze pomoc... Dla mnie to sa duze pieniadze,ale
    tez jakas okazja.

    Pozdrawiam
    Piotr