PracaGrupypl.praca.dyskusjeKrótkie posumowanie rządu debili

  • 11. Data: 2008-11-11 17:01:50
    Temat: Re: Krótkie posumowanie rządu debili
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 11 Lis, 17:45, "czoper" <c...@p...com> wrote:

    > Tylko taka, że ten tu nie ma immunitetu ;)

    guzik, obaj maja :)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 12. Data: 2008-11-12 08:50:10
    Od: "flying.robak" <f...@g...pl>

    On 8 Lis, 11:57, live_evil <imagine@_NOSPAM_posejdon.wpk.p.lodz.pl>
    wrote:
    > Wilczak pisze:
    >

    > Wow, czyli PO ponosi wine, za to, ze jestes niudacznikiem zyciowym?
    >
    > --
    > Lower, faster...
    >   My homebuilt FWD recumbent, a welder's prank :-)
    >    -->http://piotrowiak.info/poziom
    >     jid:live_evil[]jabber.ru  gg:6373907

    Powiedz to wszystkim emigrantom i bezrobotnym w kampanii wyborczej...
    zobaczymy, czy zostaniecie wybrani bez oszustwa;-)

  • 13. Data: 2008-11-12 09:00:44
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Nov 12, 9:50 am, "flying.robak" <f...@g...pl> wrote:

    > Powiedz to wszystkim emigrantom i bezrobotnym w kampanii wyborczej...
    > zobaczymy, czy zostaniecie wybrani bez oszustwa;-)

    Dlatego myślący obywatele nie słuchają przedwyborczych obietnic, bo
    wiedzą że to tylko miód na uszy ciemnego ludu ;>

    --
    mihau

  • 14. Data: 2008-11-12 09:14:58
    Od: "flying.robak" <f...@g...pl>

    On 12 Lis, 10:00, mihau <m...@g...com> wrote:

    > Dlatego myślący obywatele nie słuchają przedwyborczych obietnic, bo
    > wiedzą że to tylko miód na uszy ciemnego ludu ;>
    >
    > --
    > mihau

    znaczy się ciemni głosowali na PO?
    A ja myślałem, że wykształciuchy;-)

  • 15. Data: 2008-11-12 10:13:31
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Nov 12, 10:14 am, "flying.robak" <f...@g...pl> wrote:

    > znaczy się ciemni głosowali na PO?
    > A ja myślałem, że wykształciuchy;-)

    Myślałeś, że aż 22,41% uprawnionych do głosowania to "wykształciuchy"?
    O naiwny...

    --
    mihau

  • 16. Data: 2008-11-13 15:33:57
    Od: "TS" <t...@w...nospam.pl>

    "mihau" <m...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
    On Nov 8, 11:50 am, "Wilczak" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyli rząd spełnił swoje zadanie, bo zapewnił ci normalne życie.

    Irlandzki rzad spelnil to zadanie, a nie Platforma Obywatelska.
    Platforma dala mu wybor: "albo bedziesz biedakiem w Polsce, albo spadaj".

    pzdr,
    TS.