eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków, Specjalista Helpdesk IT
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2009-06-04 08:38:37
    Temat: Kraków, Specjalista Helpdesk IT
    Od: "BillBird S.A." <p...@b...pl>

    BillBird S.A. - lider na rynku polskim w zakresie innowacyjnych sposobów
    regulowania należności poszukuje do naszego biura w Krakowie pracownika
    Helpdesk / IT Support.

    Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
    * telefoniczne wsparcie pracowników mobilnych
    * bieżące wsparcie użytkowników systemu informatycznego;
    * wdrażanie i testowanie nowych technologii i rozwiązań;
    * podstawowa administracja lokalną siecią komputerową firmy;
    * nadzorowanie prawidłowego użytkowania sprzętu i
    oprogramowania poprzez wewnętrzne szkolenia pracowników firmy;
    * tworzenie i aktualizacja dokumentacji systemów.

    Od kandydatów oczekujemy:
    * zdolności analitycznego myślenia oraz umiejętności rozwiązywania
    problemów;
    * doświadczenia na podobnym stanowisku
    * bardzo dobrej znajomości systemów Microsoft Windows XP,
    * bardzo dobrej znajomości sprzętu i oprogramowania;
    * komunikatywne znajomości języka angielskiego;
    * zdolności komunikacyjnych;
    * umiejętności pracy pod presją czasu.

    Mile widziane:
    * doświadczenie w pracy telefonicznego wsparcia technicznego

    Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i przedstawienia
    portfolio z dotychczasowym doświadczeniem, na adres:

    Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie bądź samozatrudnienie (działalność
    gospodarcza)

    Firma: BillBird S.A.
    Adres: ul. Westerplatte 1
    31-033 Kraków

    Email: p...@b...pl

    Preferowany kontakt: poczta elektroniczna


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1