eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków, Specjalista Helpdesk ITKraków, Specjalista Helpdesk IT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!ppo
    From: "BillBird S.A." <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Kraków, Specjalista Helpdesk IT
    Date: Thu, 4 Jun 2009 10:38:37 +0200 (CEST)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <h0816b$14u$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1244104717 1190 193.219.28.162 (4 Jun 2009 08:38:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jun 2009 08:38:37 +0000 (UTC)
    Envelope-to: p...@h...pl
    X-Original-X-Complaints-To: u...@a...pl
    X-Original-X-Trace: inews.gazeta.pl 1244104715 1182 194.145.96.12 (4 Jun 2009
    08:38:35 GMT)
    X-Original-X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10)
    Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jun 2009 08:38:35 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-X-HTTP-Posting-Host: nat-gw0.billbird.pl
    X-Original-X-Mailer-Location: http://akson.sgh.waw.pl/~darek/ppo/
    X-Original-NNTP-Posting-Host: akson.sgh.waw.pl
    X-Original-X-Reject: 554 5.7.1 Service unavailable; Client host [193.42.231.152]
    blocked using pl.42.pl; country=PL
    X-Original-X-Mailer: Interfejs do publikacji ogloszen na pl.praca.oferowana
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Moderator: Auto moderated <ppo#hell.pl>
    X-Original-Date: Thu, 4 Jun 2009 08:38:35 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:71794
    [ ukryj nagłówki ]

    BillBird S.A. - lider na rynku polskim w zakresie innowacyjnych sposobów
    regulowania należności poszukuje do naszego biura w Krakowie pracownika
    Helpdesk / IT Support.

    Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
    * telefoniczne wsparcie pracowników mobilnych
    * bieżące wsparcie użytkowników systemu informatycznego;
    * wdrażanie i testowanie nowych technologii i rozwiązań;
    * podstawowa administracja lokalną siecią komputerową firmy;
    * nadzorowanie prawidłowego użytkowania sprzętu i
    oprogramowania poprzez wewnętrzne szkolenia pracowników firmy;
    * tworzenie i aktualizacja dokumentacji systemów.

    Od kandydatów oczekujemy:
    * zdolności analitycznego myślenia oraz umiejętności rozwiązywania
    problemów;
    * doświadczenia na podobnym stanowisku
    * bardzo dobrej znajomości systemów Microsoft Windows XP,
    * bardzo dobrej znajomości sprzętu i oprogramowania;
    * komunikatywne znajomości języka angielskiego;
    * zdolności komunikacyjnych;
    * umiejętności pracy pod presją czasu.

    Mile widziane:
    * doświadczenie w pracy telefonicznego wsparcia technicznego

    Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i przedstawienia
    portfolio z dotychczasowym doświadczeniem, na adres:

    Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie bądź samozatrudnienie (działalność
    gospodarcza)

    Firma: BillBird S.A.
    Adres: ul. Westerplatte 1
    31-033 Kraków

    Email: p...@b...pl

    Preferowany kontakt: poczta elektroniczna


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1