PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Software Engineer Core <=

  • 1. Data: 2015-09-08 13:50:38
    Temat: Kraków => Software Engineer Core <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta - jednego z globalnych Liderów na rynku
    bezpieczeństwa IT, poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Software Engineer Core
    *****
    ***** miejsce pracy: Kraków
    *****

    ***** Do zadań wybranych osób należeć będzie:

    Core Software Engineer odpowiedzialny jest za tworzenie oraz
    optymalizację technologii związanych z detekcją zagrożeń. Do
    jego głównych obowiązków należy programowanie silnika
    antywirusowego oraz narzędzi służących do automatyzacji
    przetwarzania danych. Ze względu na dużą ilość danych bardzo
    istotne jest tworzenie i implementowanie wydajnych algorytmów je
    przetwarzających. Aby zapewnić użytkownikom maksymalny stopień
    ochrony, konieczne jest nieustanne rozwijanie systemu w celu
    dopasowania go do zmieniających się zagrożeń.
    Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo i rzetelność kodu, ponieważ
    produkt używany jest przez miliony użytkowników na całym
    świecie.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * System kontroli wersji:
    ** Git
    * Znajomość narzędzi:
    ** Microsoft Visual C++,
    ** Git,
    ** IDA Pro,
    ** OllyDbg,
    ** WinDbg,
    ** JIRA,
    ** Confluence.
    * Języki:
    ** C++,
    ** Python.
    * Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znasz assembler x86 / x86-64 / AMD64.
    * Znasz metody disassemblacji do postaci mnemonicznej oraz
    dekompilację.
    * Masz ogólną wiedzę o inżynierii wstecznej - reverse engineering.

    ***** Firma oferuje:

    * Pakiet medyczny, karta multisport
    * Premie uznaniowe
    * Obiady oraz napoje dla pracowników
    * Elastyczny czas pracy
    * Kursy językowe
    * Szkolenia i konferencje zagraniczne

    ***** Dodatkowe:

[...]

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/10870-fad2b3ecc0a20bec326
    261e6bb.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=ce89f8ccca363b494088e322a80dc7f7