eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków - Operator Call Center - Konsultant
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-07-17 13:40:37
    Temat: Kraków - Operator Call Center - Konsultant
    Od: "SYMICO - praca" <p...@s...com>


    SYMICO sp z o.o.
    Integrator systemów teleinformatycznych, dystrybutor systemów Call Center i
    Contact Center oraz urządzeń telekomunikacyjnych i komputerowych
    poszukuje do pracy w Call/Contact Center w Krakowie
    kandydatów na stanowisko:

    Ref. 034 - Operator Call/Contact Center - Konsultant

    Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
    - obsługa kontaktów z klientami - telefon, chat, e-mail, webcolaboracja
    - telemarketingowe wsparcie sprzedaży - kampanie wychodzące i przychodzące
    - tworzenie i aktualizacja bazy danych - CRM
    - monitorowanie rynku, badanie opinii
    - negocjowanie umów

    Wymagania:
    - wykształcenie minimum średnie
    - doświadczenie w skutecznej sprzedaży
    - odbyte szkolenia w zakresie profesjonalnych technik sprzedaży
    - łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych
    - komunikatywność, miłe usposobienie
    - dobra dykcja, przyjemny głos
    - biegła obsługa komputera
    - znajomość zagadnień IT, Internet, e-Business
    Dużym plusem będzie:
    - doświadczenie w Call Center lub w dziale Customer Care
    - znajomość języka angielskiego (podstawy)

    Szczegółowe wymagania oraz dodatkowe oferty: www.symico.com/praca.htm
    Oferty z numerem referencyjnym Ref.034 zawierające CV i fotografię prosimy
    przesyłać na adres p...@s...com




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1