1. Data: 2002-07-17 13:40:37
Temat: Kraków - Operator Call Center - Konsultant
Od: "SYMICO - praca" <p...@s...com>
SYMICO sp z o.o.
Integrator systemów teleinformatycznych, dystrybutor systemów Call Center i
Contact Center oraz urządzeń telekomunikacyjnych i komputerowych
poszukuje do pracy w Call/Contact Center w Krakowie
kandydatów na stanowisko:
Ref. 034 - Operator Call/Contact Center - Konsultant
Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
- obsługa kontaktów z klientami - telefon, chat, e-mail, webcolaboracja
- telemarketingowe wsparcie sprzedaży - kampanie wychodzące i przychodzące
- tworzenie i aktualizacja bazy danych - CRM
- monitorowanie rynku, badanie opinii
- negocjowanie umów
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- doświadczenie w skutecznej sprzedaży
- odbyte szkolenia w zakresie profesjonalnych technik sprzedaży
- łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych
- komunikatywność, miłe usposobienie
- dobra dykcja, przyjemny głos
- biegła obsługa komputera
- znajomość zagadnień IT, Internet, e-Business
Dużym plusem będzie:
- doświadczenie w Call Center lub w dziale Customer Care
- znajomość języka angielskiego (podstawy)
Szczegółowe wymagania oraz dodatkowe oferty: www.symico.com/praca.htm
Oferty z numerem referencyjnym Ref.034 zawierające CV i fotografię prosimy
przesyłać na adres p...@s...com