eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKraków - Call Center - Team Manager
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-07-17 13:40:36
    Temat: Kraków - Call Center - Team Manager
    Od: "SYMICO - praca" <p...@s...com>

    SYMICO sp z o.o.
    Integrator systemów teleinformatycznych, dystrybutor systemów Call Center i
    Contact Center oraz urządzeń telekomunikacyjnych i komputerowych
    poszukuje do pracy w Call/Contact Center w Krakowie
    kandydatów na stanowisko:

    Ref. 033 - Call Center - Team Manager

    Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
    - organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu konsultantów Call/Contact
    Center
    - udział w opracowywaniu kampanii telemarketingowych
    - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami
    instytucjonalnymi z branż IT, finansów, ubezpieczeń, dużych organizacji
    handlowych oraz instytucji publicznych

    Wymagania:
    - min. 2 letnie doświadczenie w skutecznej sprzedaży
    - znajomość zasad telemarketingu, umiejętność przygotowywania skryptów
    - zdolności interpersonalne i organizacyjne
    - odbyte szkolenia w zakresie profesjonalnych technik sprzedaży
    - biegła obsługa komputera
    - dobra znajomość zagadnień IT, Internet, e-Business
    - znajomość języka angielskiego
    Dużym plusem będzie:
    - doświadczenie w Call Center lub w dziale Customer Care

    Szczegółowe wymagania oraz dodatkowe oferty: www.symico.com/praca.htm
    Oferty z numerem referencyjnym Ref.033 zawierające CV i fotografię prosimy
    przesyłać na adres p...@s...com



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1