PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kategoria a praca

  • 1. Data: 2005-08-07 22:46:36
    Temat: Kategoria a praca
    Od: "Lled" <l...@i...pl>

    Witam.

    Mam takie pytanie.
    Czy kategoria zdolnosci do sluzby ma jakikolwiek wplyw na
    mozliwosci podjecia pracy?
    Precyzyjniej to chodzi mi o to, ze mam kategorie E.
    Nie zalatwiana, zadnych sciem, itd.
    Mialem robiona operacje na otwartym sercu kilka lat temu.

    Gdybym chcial zmienic prace to czy potencjalny pracodawaca
    bedzie krecil nosem na to, ze mam kategorie E?
    Jak to teraz wyglada?
    Pytanie to jest czysto teoretyczne, bo pracuje i nie szukam pracy.

    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 2. Data: 2005-08-08 05:23:04
    Temat: Re: Kategoria a praca
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Lled napisał(a):

    > Pytanie to jest czysto teoretyczne, bo pracuje i nie szukam pracy.

    No, policjantem to juz nie zostaniesz.
    O strażakowaniu tez możesz zapomnieć. ;-)

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]