PracaGrupypl.praca.szukana › Kadry profesjonalnie -Warszawa

  • 1. Data: 2002-06-05 10:23:33
    Temat: Kadry profesjonalnie -Warszawa
    Od: "Jola" <Jolanta P@exclusive.pl>

    Poszuję pracy związanej z szeroko pojętą polityką personalną. Poprowadzę
    kadry - najchętniej na umowę zlecenie.

    Mam 7-letnie doświadczenie w zakresie prawa pracy.Znam tematykę umów
    cywilnoprawnych, zatrudnianie cudzoziemców, "Kartę Nauczyciela",
    zagadnienia z rekrutacji pracowników. Współtworzyłam projekt dot. ścieżk
    kariery pracowników. Współpracowałam przy redagowaniu gazety
    Znajomość programu Płatnik, Teta, pakietu Mc Office.
    Znajomość języka niemieckiego i rosyjskiego w stopniu podstawowym, ,język
    angielski w trakcie nauki.
    Studia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi - w trakcie.

    Jolanta
    mailto : J...@e...pl
    tel. 0 606 422 520