PracaGrupypl.praca.szukana › &&& LEGNICA ** INFORMATYK %%%

  • 1. Data: 2002-06-05 09:55:11
    Temat: &&& LEGNICA ** INFORMATYK %%%
    Od: "Robert" <k...@p...onet.pl>

    Szukam pracy robiłem już różne rzeczy od zakładania alarmów
    samochodowych po
    prace w sklepie komputerowym a także jako przedstawiciel funduszu
    emerytalnego , największe doświadczenie mam jako informatyk dokładnie jako
    wdrożeniowiec. Pracowałem także jako kurier i jako merchendiser.
    Posiadam wykształcenie wyższe Informatyczne, własny samochód , stały dostęp
    do Internetu i tel. komórkowy

    Jeżeli zainteresowałem państwa proszę o kontakt .

    Robert