PracaGrupypl.praca.szukanaKRK kobieta zmiłujcie się

  • 1. Data: 2003-11-05 21:11:06
    Temat: KRK kobieta zmiłujcie się
    Od: "Ewa" <b...@...krakow.pl>

    mam 52 lata,
    pracowalam jako pomoc w aptece
    przez ostatnie 20 lat, teraz gdy brakuje
    mi 10 miesiecy do emerytury,
    zostalam zwolniona z pracy ze wzgledu
    na klopoty finansowe apteki
    (do moich obowiazkow nalezalo-sprzatanie,
    odbior towar, wyrob lekow na zamowienie,
    niejednokrotnie zastepstwo mgr na okienku)
    Znalazlam sie w nieciekawej sytuacji, bez srodkow
    do zycia, a wiadomo jak ciezko w tym wieku
    cos znalezc, zwlaszcza bez wyksztalcenia
    oraz bez renty lub emerytury
    szukam jakiejkolwiek pracy ktora dalaby
    ubezpieczenie i pozwolila dobrnac chociaz
    do emerytury dajc kilka groszy na starosc

    Moze znajdzie sie jakas dobra dusza ktora
    zrozumie moja ciezka sytucje i cos dla mnie
    znajdzie.
    moge zaoferowc duza wdziecznosc i oczywiscie
    solidnie wykonywanie powierzonej mi pracy.

    Pozdrawiam
    Ewa [Krakow]