PracaGrupypl.praca.szukanaKOCHANEK 24 H na dobę

  • 1. Data: 2003-04-01 13:48:20
    Temat: KOCHANEK 24 H na dobę
    Od: j...@p...onet.pl

    mam na imie Maciej jestem osobą szczerą i otwartą dlatego też napisze otwarcie
    o co mi chodzi. Szukam kobiety nie zależnie od wieku dla której byłbym
    dyskretnym kochankiem, który spełniałby każdą jej fantazję erotyczną. Ze swej
    strony zapewniam 100% kultury, dyskrecji i dobrej zabawy. Moze jetseś osobą,
    która poszukują kochanka . Mieszkam w Krakowie. czekam na miala i pozdrawaiam.
    ps. mam nadzieję że nie uraziłem cię tym co napisałem
    szukam tylko jednej kobiety dla której mólbym być prawdziwym kochankiem - nie
    oczekuje sponsoringu