PracaGrupypl.praca.szukana.PRACYJ Z KOMPUTEREM

  • 1. Data: 2003-04-01 13:03:04
    Temat: .PRACYJ Z KOMPUTEREM
    Od: b...@o...pl

    Jeśli jesteś gotów na naprawdę duże pieniądze. Pisz po informacje już dziś. Praca
    przez internet - jedyne czego potrzebujesz to własny e-mail i odrobinę wolnego
    czasu.

    ---
    ---
    b...@o...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-04-01 15:46:39
    Temat: Re: .PRACYJ Z KOMPUTEREM
    Od: "JM" <W...@a...pl>

    > Jeśli jesteś gotów na naprawdę duże pieniądze. Pisz po informacje już
    dziś. Praca przez internet - jedyne czego potrzebujesz to własny e-mail i
> [...]
    i duzo naiwnosci
    jm

  • 3. Data: 2003-04-01 16:07:52
    Od: "tp" <t...@o...pl>

    > Jeśli jesteś gotów na naprawdę duże pieniądze. Pisz po informacje już
    dziś. Praca przez internet - jedyne czego potrzebujesz to własny e-mail i
    odrobinę wolnego czasu.

    Lepiej przeczytaj "Bajkę o trzech braciach"

    http://republika.pl/twojepieniadze

    tp

  • 4. Data: 2003-04-01 16:46:15
    Od: "JM" <W...@a...pl>

> [...]
    > odrobinę wolnego czasu.
    >
    > Lepiej przeczytaj "Bajkę o trzech braciach"

    slusznie - BAJKE"
    jm

  • 5. Data: 2003-04-01 18:01:22
    Od: "marcin" <b...@g...pl>

    Użytkownik "JM" <W...@a...pl> napisał w wiadomości
    > dziś. Praca przez internet - jedyne czego potrzebujesz to własny e-mail i
    > odrobinę wolnego czasu.

    nie dajcie sie nabierać na takie bzdury...
    ja się raz dałem zrobić;)

  • 6. Data: 2003-04-01 18:07:28
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    "marcin" <b...@g...pl> napisał:

    > nie dajcie sie nabierać na takie bzdury...
    > ja się raz dałem zrobić;)

    A co konkretnie straciłeś (bo co zyskałeś pytać nie muszę, bo zdaje się, że
    znam odpowiedź) - jeśli można wiedzieć ?

    Oczywiście nie chce przez to powiedzieć, że jestem adwokatem tej firmy,
    ale - ot tak, z czystej, ludzkiej ciekawości chciałbym wiedzieć...

    Pozdrawiam
    Kuba

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 7. Data: 2003-04-01 18:25:32
    Od: "JM" <W...@a...pl>

> [...]
    >
    > Oczywiście nie chce przez to powiedzieć, że jestem adwokatem tej firmy,
    > ale - ot tak, z czystej, ludzkiej ciekawości chciałbym wiedzieć...

    Zawsze jestem ciekawy jednego, jezeli macie do zaoferowania prace, to
    dlaczego nikt sie nie oglasza na moderowanej grupie.

    jm