PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony

  • 151. Data: 2003-10-14 14:37:21
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@g...pl news:UPTib.13421$Lo.210527@news.chello.at

    > ja bym nie zatrudnil takiego pracownika nawet za to 300 na
    > wiec zakasuj rekawy i zaiwaniaj sam

    NIe musze sam, na szczescie malo jest paranoikow ktorzy sami do siebie
    gadaja na news i sami siebie bronia udajac inne osoby. Mam naprawde duzy
    wybor normlanych wspolpracownikow.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 152. Data: 2003-10-14 14:47:12
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janek" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > tak sobie jeszcze raz to wszystko przeczytałem i az mnie ciarki przeszły
    > pytam sie wiec ludzie gdzie wy jestescie?,na jakim swiecie zyjecie? jak
    > pomogliscie villgutowi?,bo mi sie zawsze wydawalo ze po to sie zaklada
    m,in
    > grupy dyskusyjne zeby sobie nawzajem pomoc,a nie przekrzykiwac sie ze ja
    > se ze wszystkim daje rade a ty frajerze jak sobie rady nie dajesz to gin

    Grupy dyskusyjne sluza do dyskusji, do pomagania sa specjalisci.

    > nie mam zamiaru tu nikogo oceniac ani przezywac ani nic,dawno sie tego
    > oduczylem,ale przeraza mnie sytuacja kiedy naprawde miałbym szukac
    pracy.,a
    > jakbym znalazł
    > i mial takich szefów czy współpracowników,jakich tu spotkalem na grupie,to
    > albo bym popelnil zbrodnie na kims,albo na sobie.

    Wiesz villgucie, mnie tez by szlag trafil, gdydym pracowala z osoba, ktora
    klamie, nie umie przyznac sie do bledu i nic nie robi w kierunku
    wprowadzenia zmian w swoim zyciu i zachowaniu.

    > Oczywiscie sa to moje odczucia,i moje spostrzezenia i kazdy sie moze z
    nimi
    > nie zgodzic,ale ciesze sie z jednego,ze są to po prostu moje odczucia i
    > przemyslenia,a nie cudze,bo dosyc mam juz po tych grupowych przepychankach
    > cudzych pomysłów na firme,na zawod,na smutek i bóg wie na co
    jeszcze(chociaż
    > szczerze zyczliwym dziekuję)
    > bo tylko dla takiej mysli czasami warto zyc.

    czy mozemy liczyc na zakonczenie tego watku z Twojej strony??

    Kania

  • 153. Data: 2003-10-14 14:51:51
    Od: "janek" <r...@g...pl>

    > NIe musze sam, na szczescie malo jest paranoikow ktorzy sami do siebie
    > gadaja na news i sami siebie bronia udajac inne osoby. Mam naprawde duzy
    > wybor normlanych wspolpracownikow.

    ja bym to okreslil inaczej,malo jest takich ludzi kreatywnych jak ja którzy
    niczym wieszcz Mickiewicz mogą bez przeszkód stworzyc w głowie kilka
    postaci,myslę ze nawet wielki aktor polski pan Linda tez by mi tego
    pozazdroscil,dlatego wybacz ale z tak naturalnym talentem nie przyszedlbym
    do twojej roboty nawet za pocałowanie w tylek.

  • 154. Data: 2003-10-14 14:55:04
    Od: "janek" <r...@g...pl>

    > czy mozemy liczyc na zakonczenie tego watku z Twojej strony??
    >
    > Kania
    >
    > alez jedynym sposobem zakonczenia tego watku jest jego niekontynuwanie,a
    ze ja jestem człowiek wyjatkowo obowiazkowy,wiec jezeli ktos do mnie pisze
    to mu po prostu odpisuje

  • 155. Data: 2003-10-14 14:55:07
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@g...pl news:b4Uib.13525$Lo.214588@news.chello.at

    > pozazdroscil,dlatego wybacz ale z tak naturalnym talentem nie
    > przyszedlbym do twojej roboty nawet za pocałowanie w tylek.

    Wiec wszystko jasne - jestes zwyklym facetem ktoremu sie przewrocilo w
    glowie - i pewnie dla tego bedzie zyl do konca zycia z mamusia.

    Cos jak Expert heh :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 156. Data: 2003-10-14 15:22:23
    Od: "janek" <r...@g...pl>

    > glowie - i pewnie dla tego bedzie zyl do konca zycia z mamusia.
    >
    > Cos jak Expert heh :)

    a co mam siedziec sam w wynajetym czy tez kupionym mieszkaniu?,to dopiero by
    człowiek mógł zajoba dostać

  • 157. Data: 2003-10-14 15:37:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    janek wrote:
    > a co mam siedziec sam w wynajetym czy tez kupionym mieszkaniu?,to
    > dopiero by człowiek mógł zajoba dostać

    Poradzilbys sobie. Moglbys prowadzic sam ze soba dysputy - jak to w
    rozdwojeniu jazni ;)

  • 158. Data: 2003-10-14 15:38:46
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@p...pl news:bmh57o$9he$1@news.onet.pl

    > Poradzilbys sobie. Moglbys prowadzic sam ze soba dysputy - jak to w
    > rozdwojeniu jazni ;)

    Moze tez pojsc dalej - i sam siebie zatrudnic, placic za siebie ZUS, byc
    dla siebie dobrym szefem a nie opisanym obok "wyzyskiwaczem" przyznawac
    sobie podwyzki, urlopy, awansowac sie, itd ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 159. Data: 2003-10-14 15:39:38
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

> [...]

    Moze tez pojsc dalej - i sam siebie zatrudnic, placic za siebie ZUS, byc
    dla siebie dobrym szefem a nie opisanym obok "wyzyskiwaczem" przyznawac
    sobie podwyzki, urlopy, awansowac sie, powierzac sobie swoje najwieksze
    tajemnice [firmowe] itd ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 160. Data: 2003-10-14 15:48:16
    Od: "janek" <r...@g...pl>

> [...]
    > dla siebie dobrym szefem a nie opisanym obok "wyzyskiwaczem" przyznawac
    > sobie podwyzki, urlopy, awansowac sie, powierzac sobie swoje najwieksze

    alez ja to realizuje nie w swojej głowie tylko w rzeczywistosci i ciesze sie
    ze mam jako taka głowe do tego, ze nie boje sie zus itd,itp
    a villguta stworzylem po to zeby postawic siebie w takiej sytuacji, w
    sytuacji czlowieka zagubionego,potrzebujacego wsparcia,który odwazyl sie
    powiedziec o tym co czuje ludziom których nie zna
    no a jak został potraktowany villgut,to juz chyba szanownemu jest wiadome
    dlatego predzej bym do swojej roboty przyjal takiego villguta niz cała
    reszte tu wystepujacych, ktora to reszta ,rzekomo, tak doskonale sobie daje
    rade