PracaGrupypl.praca.szukanaJestem Zmęczony

  • 11. Data: 2003-10-14 12:24:34
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Marko" <maka(usuń_to)@chello.pl>

    abo niech se pogra na "bałąbajce albo na pianie" ;o)))
    Qfa nie mogie ;o))

  • 12. Data: 2003-10-14 18:57:48
    Od: "" <c...@p...onet.pl>

    I TO JEST WŁAŚNIE PODEJŚCIE DO PRACY PRACOWNIKA - N I E M A F R A J E R O W
    do pracy a do brania pieniędzy to są ja znajdą frajera co im za leżenie zapłaci
    Jednym słowem wszystkie przymiotniki z psychiatri można tobie przypisać
    TACY JAK T Y tworzycie bezrobocie

  • 13. Data: 2003-10-14 20:52:33
    Temat: Odp: Jestem Zmęczony
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    To zatrudnij mnie
    nie wiem z jakiego miasta jestes, ale podejdz do mnie po ludzku.
    musze tylko co drugi weekend dojechac na uczelnie do gdanska, miec jakies 4
    sciany i co jesc
    dwa lata pracowalem na umowe zlecenie bez zusu 6 dni w tygodniu i mimo
    studiowania nie wadzilo to sobie - jakos sie porozumiemy
    ja czyjas wlasnosc traktowalem lepiej jak swoje - nigdy tak nie wybudzalem
    sie w nocy ze wzgledu na samochod jak wtedy jak bylem odpowiedzialny za
    sluzbowy
    nigdy nic nie przywlaszczylem
    jezeli jest tak jak mowisz, ze poszukujesz pracownika ktoremu nie trzeba
    patrzyc na rece - to juz go masz
    zawsze staralem sie powierzone obowiazki wykonywac nalezycie, a nawet ( co
    nigdy sie nie spotkalo z docenieniem) probowalem pomagac w dziedzinach z
    poza swoich obowiazkow
    nie obchodzi mnie Twoja osoba, nie przylaczam sie do krytyki grupowiczow- to
    tylko umowa - ja swiadcze prace - Ty place (spodziewam sie tylko uczciwosci)
    nie ma problemu, jezeli przedsiebiorstwo znajduje sie w dolku, jezeli mam co
    jesc moge przez pewien czas nie odbierac pesji.
    identyfikuje sie z miejscem pracy - pracodawco identyfikuj sie z potrzebami
    pracownika.
    wydaje mi sie ze to najzdrowszy uklad
    takie jest moje spojrzenie...
    jezeli to prawda co pisales odezwij sie, albo przynajmniej w inteligentny
    sposob zbadz
    pozdrawiam
    narzekacz

  • 14. Data: 2003-10-15 15:48:22
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    No jak tak szukasz, to sie nie dziwie, że nie możesz znalesc
    Jak ktos porzadny stanie przed Toba, to go nawet nie zauwazasz.
    Teraz nie dziwie sie, ze narzekasz na pracownikow, jak nie potrafisz ich
    dobrac odpowiednio
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2003-10-18 20:35:16
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    No i gdzie jestes pracodawco???
    Czyzby to byla lekka sciema??
    Tak myslalem od poczatku
    Jest duzo ludzi ktorzy szanuja swoja prace, lecz widocznie nie potrafisz
    zupelnie dobierac swoich pracownikow jezeli masz takie doswiadczenia
    zycze powodzenia w biznesie

  • 16. Data: 2003-10-22 18:14:49
    Temat: agent celny
    Od: "j23" <t...@w...pl>

    Agent celny, z kilkuletnim stażem, poszukuje pracy na terenie Dąbrowy
    Górniczej.
    Doświadczenie w wielu procedurach celnych.
    b...@t...pl