PracaGrupypl.praca.dyskusjeJeśli to o Tobie to jest już źle...[do kobiet i nie tylko] ;) › Jeśli to o Tobie to jest już źle...[do kobiet i nie tylko] ;)
    From: "Sky" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.sci.psychologia
    Subject: Jeśli to o Tobie to jest już źle...[do kobiet i nie tylko] ;)
    Date: Tue, 20 Mar 2007 15:01:28 +0100

    * Jeśli jesteś zajęty[a], to znaczy, że wykonujesz swoją robotę, a to
    jedna z największych przyjemności w życiu.
    * Zapracowanie daje ci poczucie ważności, a to zawsze jest przyjemne.
    * Bycie zapracowanym jest ekscytujące. Ganianie i wykonywanie prac miło
    przyspiesza rytm serca. A jeśli, jak ostrzega [ktoś], jest to narkotyk - to
    co z tego? Nie ma ubocznych skutków, jak na przykład koks.
    * Zapracowanie stymuluje prawidłowe myślenie. Prawie wszystkie moje
    przebłyski natchnienia (jakie by nie były) pojawiły się, kiedy robiłem[am]
    coś innego - rozmawiałam z kimś, jechałam na rowerze [czy wkładałam ubrania
    do suszarki].
    * Zapracowanie odsuwa złe myślenie. Nie pozwala mnożyć się takim myślom
    jak: "co ja robię ze swoim życiem", "kim jestem jako człowiek" i "wkrótce na
    pewno umrę". I to jest największy plus. Dlatego właśnie teraz, kiedy myślę o
    tym wszystkim co dzisiaj mam zrobić, staram się pamiętać że to polisy
    ubezpieczeniowe chroniące moją duszę.

    ====

    Ale dlaczego to znaczy że jest już źle? ;)
    Bo to symptomy...[doczytaj tu]:

    "Zbyt zapracowana na seks? Weź komórkę do łóżka"
    Financial Times, 19.03.2007
    http://biznes.onet.pl/14,1399370,,3254,ft.html