PracaGrupypl.praca.dyskusjeJeśli to o Tobie to jest już źle...[do kobiet i nie tylko] ;) › Re: Jeśli to o Tobie to jest już źle...[do kobiet i nie tylko] ;)
  • Data: 2007-03-20 19:35:45
    Temat: Re: Jeśli to o Tobie to jest już źle...[do kobiet i nie tylko] ;)
    Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Duch <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etovtd$aag$...@n...news.tpi.pl...
    > "Any User" <z...@u...pl> wrote in message
    >
    > Rzeczywiscie. artykuł jest dziwny, ale to zaczyna byc norma wsród tekstow
    na
    > onecie,
    > dodatkowo Sky ma tendencje do puszczania TUTAJ tego typu artykułów.

    Puszczam artykuły które uznaję za dyskusjogenne...niekoniecznie się ze
    wszystkim w nich zgadzam...zresztą potem w dyskusji nie raz to wyłuszczam...
    :)

    Zresztą tak fajnie jakąś małą podpuchę wam zafundować ze 2x dziennie... ;)

    > Ale przyjrzyjmy sie tekstowi - napisalala to jakas babka troche o
    > mentalnosci
    > kobiety nowoczesnej, moze feministki. Najpierw cytuje jakiegos profesora,
    > z ktorym zreszta sie mocno zgadzam
    > (ze generalnie zyjemy w coraz wiekszym pospiechu i coraz płycej).
    >
    > Potem autorka zaprzecza tezą profesora, a jaki argument podaje jakas
    > ksiazke "Opactwo Northanger" tlumaczac ze skoro zycie kiedys wygladalo
    > tak jak w tej ksiazce (bzdura), to teraz wcale nie jest gorzej :)
    > hmmm.... na wojnie bylo jeszcze gorzej! :))
    >
    > Jadnak autorka jest szczera i to jest fajne.

    Teraz "szczerość" w modzie...uważaj ;P

> [...]
    > kariera, hipermarket sa potrzebne
    > do tego, zeby zagluszyc pewne pytania ktore sie w nim pojawiaja.
    > Jesli sie czlowiek pusci w wir zajec, kariere to mu sie udaje te
    > fundamentalne, zyciowe pytania odsuwać.
    > I widze to po niekjtorych znajomych-karierowiczach, oni te kariery czyli
    > zagluszacze utozsamiaja ze szczesciem.
    > Bo w pewnym sensie daje to poczucie szczescia.
    > Tyle ze czas na refleksje jest czlowiekowi potrzebny a odsówany wraca z
    > podwójna siła -
    > wtedy ludzie reagują jeszcze wiekszym pedem do kariery.
    > PYTANIA ciagna sie za czlowiekiem potem coraz mocniej.

    Aż człek w nie wpada jak na skurkę od banana - w zawał lub wypadek
    samochodowy... ;)

    Z tą "lekką" to mało powiedziane... ;)